Η Heineken και η περιπέτεια ενός Έλληνα στην Καμπότζη! [βίντεο]
Ημ/νία: 10 Ιουλίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Σε ένα ταξίδι, είναι ο προορισμός που έχει σημασία τελικά ή το ίδιο το ταξίδι; Απάντηση στο αιώνιο αυτό ερώτημα προσπαθεί να δώσει η Heineken, στέλνοντας τέσσερις «πραγματικούς ταξιδιώτες» σε τέσσερις άγνωστες γι’αυτούς περιοχές. Στην παγκόσμια αυτή καμπάνια συμμετέχει και ένας Έλληνας!
Το όνομα του είναι Σταύρος Κώττας και το επάγγελμα του είναι χορευτής και δάσκαλος yoga. Η Heineken επέλεξε το Σταύρο και τον έστειλε στην Καμπότζη για να περάσει μία αξέχαστη περιπέτεια. Ο Σταύρος διένυσε 1.361 χιλιόμετρα στην Καμπότζη και μεταξύ άλλων, έφαγε 1 αράχνη, τον δάγκωσαν 47 κουνούπια, γνώρισε 237 ντόπιους κατοίκους και όπως θα δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί, πέρασε μία όμορφη εμπειρία ζωής!
Η παγκόσμια καμπάνια της Heineken έχει ονομασία «Voyage», λέξη η οποία σημαίνει ταξίδι, και στο πλαίσιο αυτής βλέπουμε την ενέργεια «Dropped», όπου κάθε συμμετέχων από τους τέσσερις τυχερούς μας δείχνει τις περιπέτειες του μέσα από τρία επεισόδια στο YouTube. Έτσι απλά, η Heineken ρίχνει τέσσερις ανθρώπους σε τυχαίες περιοχές, μακρυά από το σπίτι τους.
Μέχρι στιγμής, είναι διαθέσιμες οι περιπέτειες ενός Ισπανού και του δικού μας Έλληνα, ενώ αναμένονται σύντομα και οι περιπέτειες των δύο άλλων συμμετεχόντων. Πού; Στο κανάλι του Heineken Dropped στο YouTube!