LinkedIn: Νέα analytics για τις εταιρικές σελίδες
Ημ/νία: 1 Αυγούστου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το LinkedIn παρουσίασε νέα εργαλεία analytics για τις εταιρικές σελίδες. Ένας διαχειριστής οφείλει να κοιτάζει ποιες δημοσιεύσεις προσεγγίζουν περισσότερο κοινό, με αποτέλεσμα να δημιουργεί δημοσιεύσεις με περισσότερη αλληλεπίδραση από τους χρήστες. Επίσης, αυτό του δίνει τη δυνατότητα να γνωρίζει τι περίπου περιμένουν οι χρήστες από την εταιρική του σελίδα.
ΔΕΣ ΕΠΙΣΗΣ: LinkedIn: Οι εταιρικές σελίδες δημοσιεύουν πλέον με το όνομα τους!
Τα νέα εργαλεία σχετικά με την επίδοση μιας εταιρικής σελίδας βοηθούν στην ανακάλυψη των δημοσιεύσεων με την περισσότερη αλληλεπίδραση των χρηστών, στο φιλτράρισμα των δημοσιεύσεων αυτών βάσει τύπου δημοσίευσης και χρονικής περιόδου, στην εύρεση δημογραφικών χαρακτηριστικών των followers της εταιρικής σελίδας και στη σύγκριση των followers με άλλες ανταγωνιστικές εταιρικές σελίδες.
Πηγή: LinkedIn Blog