Αγόρασε Twitter διαφήμιση αξίας 1.000 δολαρίων για τη χαμένη βαλίτσα του!

Ημ/νία: 5 Σεπτεμβρίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Κανένα brand δε θα ήθελε να ζήσει αυτό που έζησε η British Airways στο Twitter. Όλα ξεκίνησαν από μία χαμένη βαλίτσα σε αεροδρόμιο, με τον ιδιοκτήτη της να κάνει χρήση του Twitter και να εξαπολύει tweets διαμαρτυρίας προς την εταιρία η οποία ευθύνεται για την κατάσταση, την @British_Airways.

 

Ο χρήστης @HVSVN περίμενε τότε μία απάντηση από την εταιρία, η οποία όμως άργησε να τη δώσει, κι έτσι ο εκνευρισμένος επιβάτης της British Airways προχώρησε σε αγορά διαφήμισης στο Twitter, η οποία απευθυνόταν σε όλους τους followers της αεροπορικής εταιρίας, με το εξής μήνυμα:

twitter promoted tweetΉταν εμφανές πως δεν τον απασχολούσαν τα χρήματα. Αυτό που τον απασχολούσε ήταν να λάβει τέλος η υπόθεση του και να βρεθεί η βαλίτσα του. Ούτως ή άλλως, δε θα ξανά ταξιδέψει με τη συγκεκριμένη εταιρία. Τελικώς, μετά από 24 ώρες, η εταιρία έδωσε την απάντηση της μέσω tweet, αν και φαίνεται πως δεν τα πήγε και πολύ καλά στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.

twitter british airways response

Μη ικανοποιημένος, ο @HVSVN συνέχισε την πληρωμένη διαφήμιση ενάντια στην British Airways, ώσπου τελικά σε ένα tweet έγραψε: «I got what I wanted. I win.». Πήρε τελικά τη βαλίτσα του ή απλώς νίκησε χάρη στο ντόρο που δημιούργησε η όλη ιστορία του και στη δημοσιότητα την οποία απέκτησε; Πάντως χρειάστηκε να πληρώσει τελικά το ποσό των 1.000 δολαρίων για την Twitter διαφήμιση, με την οποία πέτυχε το πολύ καλό 18,7% ρυθμό αλληλεπίδρασης (engagement). Καλά διαβάσατε, 1.000 δολάρια απλά και μόνο για να παραπονεθεί. Ακολουθούν τα στατιστικά της διαφήμισης.

Πηγή: AllTwitter

Ετικέτες: ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑