Αγόρασε Twitter διαφήμιση αξίας 1.000 δολαρίων για τη χαμένη βαλίτσα του!
Ημ/νία: 5 Σεπτεμβρίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Κανένα brand δε θα ήθελε να ζήσει αυτό που έζησε η British Airways στο Twitter. Όλα ξεκίνησαν από μία χαμένη βαλίτσα σε αεροδρόμιο, με τον ιδιοκτήτη της να κάνει χρήση του Twitter και να εξαπολύει tweets διαμαρτυρίας προς την εταιρία η οποία ευθύνεται για την κατάσταση, την @British_Airways.
@BritishAirways @British_Airways is the worst airline ever. Lost my luggage & can’t even track it down. Absolutely pathetic #britishairways
— (@HVSVN) September 2, 2013
Thanks for ruining my EU business trip #britishairways. I shouldnt have flown @BritishAirways @British_Airways. Never flying with you again
— (@HVSVN) September 2, 2013
Ο χρήστης @HVSVN περίμενε τότε μία απάντηση από την εταιρία, η οποία όμως άργησε να τη δώσει, κι έτσι ο εκνευρισμένος επιβάτης της British Airways προχώρησε σε αγορά διαφήμισης στο Twitter, η οποία απευθυνόταν σε όλους τους followers της αεροπορικής εταιρίας, με το εξής μήνυμα:
Ήταν εμφανές πως δεν τον απασχολούσαν τα χρήματα. Αυτό που τον απασχολούσε ήταν να λάβει τέλος η υπόθεση του και να βρεθεί η βαλίτσα του. Ούτως ή άλλως, δε θα ξανά ταξιδέψει με τη συγκεκριμένη εταιρία. Τελικώς, μετά από 24 ώρες, η εταιρία έδωσε την απάντηση της μέσω tweet, αν και φαίνεται πως δεν τα πήγε και πολύ καλά στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.
Μη ικανοποιημένος, ο @HVSVN συνέχισε την πληρωμένη διαφήμιση ενάντια στην British Airways, ώσπου τελικά σε ένα tweet έγραψε: «I got what I wanted. I win.». Πήρε τελικά τη βαλίτσα του ή απλώς νίκησε χάρη στο ντόρο που δημιούργησε η όλη ιστορία του και στη δημοσιότητα την οποία απέκτησε; Πάντως χρειάστηκε να πληρώσει τελικά το ποσό των 1.000 δολαρίων για την Twitter διαφήμιση, με την οποία πέτυχε το πολύ καλό 18,7% ρυθμό αλληλεπίδρασης (engagement). Καλά διαβάσατε, 1.000 δολάρια απλά και μόνο για να παραπονεθεί. Ακολουθούν τα στατιστικά της διαφήμισης.
Πηγή: AllTwitter