Οδηγός αντιμετώπισης των trolls στα Social Media [Infographic]
Ημ/νία: 2 Δεκεμβρίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Ο όρος Troll χρησιμοποιείται μεταφορικά στο ίντερνετ, χαρακτηρίζοντας εκείνους τους χρήστες οι οποίοι έχουν ως στόχο να δημιουργήσουν αναταραχή ή να προκαλέσουν κακό σε άλλους χρήστες ή και Brands, με αποτέλεσμα οι ίδιοι να διασκεδάσουν. Κατά 99% θα έχεις παρατηρήσει τη συμπεριφορά κάποιου troll στα Social Media, τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και σε ομαδικό.
Το ρητό αναφέρει το εξής: «Do not feed the trolls». Τέτοιου είδους χρήστες χρειάζονται προσεκτική διαχείριση τόσο από ένα Brand όσο και από έναν χρήστη, καθώς το κακό που μπορούν να προκαλέσουν είναι μεγάλο. Ποια τακτική εφαρμόζουμε απέναντι τους; Η Kuno Creative δίνει τη δική της τακτική στο Infographic το οποίο ακολουθεί.
(Κάνε κλικ στο Infographic και στη νέα καρτέλα ξανά κλικ σε αυτό για μεγέθυνση)
Πηγή: Pin