Facebook | Περισσότερα ποιοτικά νέα στην Αρχική Σελίδα των χρηστών
Ημ/νία: 3 Δεκεμβρίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το Facebook μέσα σε ένα χρόνο κατάφερε σχεδόν να τριπλασιάσει το referall traffic το οποίο στέλνει στα ειδησεογραφικά sites. Αυτό σημαίνει πως αυξήθηκαν οι χρήστες οι οποίοι κάνουν κλικ σε συνδέσμους με ειδήσεις στο Facebook, κάτι το οποίο το Κοινωνικό Δίκτυο θέλησε να αξιοποιήσει, ανακοινώνοντας περισσότερα νέα στην Αρχική Σελίδα των χρηστών, κυρίως στις κινητές συσκευές.
Όπως ανέφερε ο Varun Kacholia, Μηχανικός του Facebook, έρευνες δείχνουν πως οι χρήστες προτιμούν τους συνδέσμους προς υψηλής ποιότητας άρθρα και σύντομα το Facebook θα είναι ικανό να ξεχωρίσει αυτού του είδους τους συνδέσμους. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι περισσότερες δημοσιεύσεις με συνδέσμους, κυρίως στην πλοήγηση μέσω κινητών συσκευών.
Επιπλέον, μία λειτουργία την οποία είδαμε και στο Twitter κάνει την εμφάνιση της και στο Facebook. Δημοσιεύσεις με συνδέσμους προς μία είδηση, θα δέχονται σχετικούς συνδέσμους στο κάτω μέρος τους μόλις ο χρήστης κάνει κλικ σε αυτές και μεταφερθεί στο ειδησεογραφικό site. Αυτό σημαίνει πως ο χρήστης έχει περισσότερες επιλογές για να διαβάσει μία είδηση.
Τέλος, παλιές δημοσιεύσεις οι οποίες δέχονται νέα σχόλια από φίλους, θα έρχονται ξανά στο προσκήνιο ώστε να προωθείται ο διάλογος. Αυτό σημαίνει πως ενώ ο χρήστης διάβασε μία δημοσίευση και την προσπέρασε, αν αυτή δεχτεί κάποιο νέο σχόλιο από φίλο του, τότε θα ξανά εμφανιστεί στην Αρχική του Σελίδα.
Όλες οι προηγούμενες αλλαγές συμπεριλαμβάνονται στη σειρά άρθρων με ονομασία «News Feed FYI».
Πηγή: FB Newsroom