Τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα των Social Media [Infographic]
Ημ/νία: 20 Ιανουαρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα τα γνωρίζετε; Η εταιρία Really B2B κατάφερε μέσα σε ένα Infographic να τα ερμηνεύσει πάνω στον τομέα των Social Media από πλευράς B2B. Τι σημαίνει αυτό; Όχι το πως οι χρήστες των Κοινωνικών Δικτύων μπορούν να στερηθούν τη θεία χάρη και να οδηγηθούν στην αιώνια καταδίκη της ψυχής του ανθρώπου, αλλά το πως μπορούν να στερηθούν υψηλό Engagement και γενικά καλή social media παρουσία.
Ξεκινώντας με το αμάρτημα της Λαγνείας, η εταιρία το συγκρίνει με τον διακαή πόθο για αύξηση των followers, καθώς το 96% των B2B marketers δίνει βάση στον αριθμό των followers και χάνει το πραγματικό νόημα του διαμοιρασμού ενδιαφέροντος περιεχομένου.
Συνεχίζοντας με το αμάρτημα Απληστίας, οι marketers θα πρέπει να ακολουθούν τον κανόνα του 20%, ο οποίος αναφέρει πως μία στις πέντε δημοσιεύσεις θα πρέπει να αφορούν προωθητικό περιεχόμενο ή περιεχόμενο εκείνου στον οποίο ανήκει ο social media λογαριασμός και τέσσερις στις πέντε δημοσιεύσεις θα πρέπει να είναι βοηθητικού χαρακτήρα και να αποτελούν κοινοποιήσεις άλλων λογαριασμών.
Τελευταίο αμάρτημα το οποίο θα αναλύσουμε είναι αυτό της Οργής. Κάθε (σχεδόν) social media λογαριασμός είναι δημόσιος, κάτι το οποίο σημαίνει πως μπορούν να το δουν πολλοί χρήστες. Οι marketers δεν πρέπει να συμπεριφέρονται με θυμό απέναντι στους χρήστες τους, καθώς ένα περιστατικό μπορεί να κοστίσει την αποχώρηση πολλών followers. Η καλή συμπεριφορά, αντίθετα, επιβραβεύεται με περισσότερους followers, λόγω κυρίως του word of mouth.
Ακολουθούν το Infographic και ένα άρθρο το οποίο εξηγεί πως η εταιρία κατέληξε στη σύνδεση των επτά θανάσιμων αμαρτημάτων με τα Κοινωνικά Μέσα.
(Κάνε κλικ στο Infographic και στη νέα καρτέλα ξανά κλικ σε αυτό για μεγέθυνση)
Πηγή: Pin