Facebook | Αλλαγές στο News Feed για τις δημοσιεύσεις τύπου κειμένου
Ημ/νία: 22 Ιανουαρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Με το Facebook να πραγματοποιεί συνεχώς αλλαγές και να μειώνει την απήχηση των δημοσιεύσεων των Σελίδων, οι περισσότεροι διαχειριστές είχαμε βρει έναν τρόπο ώστε να αυξάνουμε την απήχηση. Πώς; Μέσω των δημοσιεύσεων τύπου κειμένου. Το Facebook, όμως, είναι πονηρό και φέρνει αλλαγές στην Αρχική Σελίδα, οι οποίες επηρεάζουν το συγκεκριμένο τύπο δημοσιεύσεων.
Όλα ξεκίνησαν με ένα πείραμα του δημοφιλέστερου Κοινωνικού Δικτύου. Δείχνοντας στους χρήστες περισσότερες δημοσιεύσεις τύπου κειμένου στην Αρχική Σελίδα, αυξανόταν η επιθυμία τους για δημοσίευση και παρατηρήθηκε πως κατά τη διάρκεια του πειράματος υπήρχαν καθημερινά περίπου 9 εκατομμύρια περισσότερες δημοσιεύσεις τύπου κειμένου.
Ωστόσο, το Facebook έκανε διαχωρισμό μεταξύ των δημοσιεύσεων τύπου κειμένου των χρηστών και των δημοσιεύσεων τύπου κειμένου των σελίδων. Οι πρώτες έφερναν πολύ θετικά αποτελέσματα στους χρήστες, ενώ οι δεύτερες δεν αύξαναν το engagement και περνούσαν περισσότερο απαρατήρητες, αν και είχαν μεγαλύτερη απήχηση από τους υπόλοιπους τύπους δημοσιεύσεων των σελίδων.
Η τελική απόφαση που πήρε το Κοινωνικό Δίκτυο είναι να προωθήσει περισσότερο τις δημοσιεύσεις τύπου κειμένου των χρηστών. Όσον αφορά τις σελίδες, οι ίδιου τύπου δημοσιεύσεις θα υποστούν μείωση στην απήχηση και γι’αυτό το Facebook προτείνει στους διαχειριστές να χρησιμοποιήσουν περισσότερο οπτικό περιεχόμενο και λιγότερο κείμενο. Κάνοντας κοινοποίηση ενός συνδέσμου, καλό είναι οι διαχειριστές να χρησιμοποιούν την προεπισκόπηση, ώστε η δημοσίευση να αποκτά εικόνα, τίτλο και περιγραφή.
Πηγή: FB Newsroom