Μπορεί το Facebook να κλέβει τα brand names μικρότερων εταιριών;
Ημ/νία: 4 Φεβρουαρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Όπως φαίνεται, το Facebook πάσχει από έλλειψη φαντασίας, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που το δημοφιλέστερο Κοινωνικό Δίκτυο έχει κλέψει το brand name ενός προϊόντος ή μιας εταιρίας. Ο λόγος αυτή τη φορά γίνεται γύρω από το brand name «Paper», καθώς το Facebook κυκλοφόρησε εφαρμογή με την ονομασία αυτή, ενώ υπάρχει ήδη εφαρμογή Paper από την εταιρία Fifty Three.
Οι άνθρωποι της Fifty Three έχουν δημιουργήσει εδώ και πάρα πολύ καιρό την εφαρμογή Paper, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να ζωγραφίζουν και να κρατούν σημειώσεις πάνω σε iPad συσκευές. Μάλιστα, η εφαρμογή είναι ιδιαίτερα δημοφιλής, αφού το 2012 χαρακτηρίστηκε ως η εφαρμογή της χρονιάς από την Apple.
Μετά την ανακοίνωση του Paper News Reader app από το Facebook, η ομάδα της Fifty Three ξαφνιάστηκε όταν είδε την ονομασία της εφαρμογής της να χρησιμοποιείται από άλλη εταιρία. Για το λόγο αυτό, αμέσως η εταιρία έτρεξε να κατοχυρώσει την εμπορική ονομασία «Paper» και να ζητήσει φιλικά από το Facebook, μέσω ενός blog post, την αλλαγή της ονομασίας της Paper εφαρμογής του.
Από την πλευρά του, το Facebook απλώς ζήτησε συγγνώμη από τη Fifty Three, λόγω του ότι δεν ειδοποίησε νωρίτερα την εταιρία για τη χρήση της ονομασίας «Paper». Όπως φαίνεται, το Facebook δεν πρόκειται να αλλάξει την ονομασία της εφαρμογής του και όλοι οι δρόμοι οδηγούν σε άλλη μία δίκη για τον Mark Zuckerberg, ιδρυτή και CEO της εταιρίας, όπως είχε συμβεί παλαιότερα και με την εμπορική ονομασία «Timeline».
Πηγή: Mashable