Οι Facebook διαφημιστικές καμπάνιες αποκτούν τρία επίπεδα
Ημ/νία: 27 Φεβρουαρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το Facebook ανακοίνωσε πως οι διαφημιστικές καμπάνιες του θα είναι ευκολότερο να οργανωθούν, μετρηθούν και βελτιστοποιηθούν από τις 4 Μαρτίου και μετά. Κι αυτό, γιατί από την προηγούμενη ημερομηνία οι διαφημιστικές καμπάνιες θα αποτελούνται από τρία επίπεδα και όχι δύο. Αυτά είναι τα campaigns, ad sets και ads, τα οποία θα λειτουργούν όπως εξηγεί η παρακάτω εικόνα.
Η κάθε καμπάνια (campaign) θα περιέχει ένα βασικό διαφημιστικό στόχο και όσα σετ διαφημίσεων (Ad sets) επιθυμεί ο διαφημιστής. Το κάθε σετ διαφημίσεων θα μπορεί να δεχτεί ξεχωριστό budget και πρόγραμμα, βοηθώντας έτσι τους διαφημιστές να μετρούν ευκολότερα τις αποδοτικότερες διαφημίσεις. Επίσης, το κάθε σετ διαφημίσεων θα μπορεί να περιέχει όσες διαφημίσεις (Ads) επιθυμεί ο διαφημιστής, με την κάθε διαφήμιση να έχει ξεχωριστή εικόνα, κείμενο, σύνδεσμο ή βίντεο. Τέλος, κάθε διαφήμιση θα μπορεί να στοχεύει σε διαφορετικό κοινό και να δέχεται διαφορετικό bid.
Η νέα ιεραρχία των Facebook διαφημίσεων μοιάζει πολύ στην αντίστοιχη του Google AdWords, κάτι το οποίο αναμένεται να βοηθήσει περισσότερο όσους διαφημιστές χρησιμοποιούν και τις δύο προηγούμενες μορφές διαφημίσεων.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέες αλλαγές στη δομή των Facebook διαφημιστικών καμπανιών
Οι προηγούμενες αλλαγές θα ξεκινήσουν να εφαρμόζονται από 4 Μαρτίου για όλους τους διαφημιστές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο Facebook Help Center.
Πηγή: FB for Business