Τα #Oscars και οι «τρελές» επιδόσεις τους στο Twitter
Ημ/νία: 5 Μαρτίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Η 86η απονομή των Βραβείων Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, ή αλλιώς των Oscars, ολοκληρώθηκε και τα αποτελέσματα πιθανότατα τα έχετε ήδη δει. Αυτό που ίσως δεν έχετε μάθει, είναι το αντίκτυπο των Oscars στο Twitter.
Μέσα σε 12 ώρες, όσο δηλαδή διήρκεσε η απονομή, στάλθηκαν συνολικά 19,1 εκατομμύρια tweets από περίπου 5 εκατομμύρια χρήστες. Αυτό που πραγματικά εντυπωσιάζει, είναι πως υπήρξαν 3,3 δισεκατομμύρια impressions. Με τον όρο impressions εννοούμε τις φορές εκείνες τις οποίες τα tweets προβλήθηκαν από τους χρήστες.
Για να καταλάβετε καλύτερα τον αντίκτυπο των Oscars στο Twitter, περίπου 37 εκατομμύρια χρήστες παρακολούθησαν tweets σχετικά με τα Oscars μέσω του Twitter. Τα υπόλοιπα 3,263 δισεκατομμύρια impressions προήλθαν από χρήστες του ίντερνετ, οι οποίοι πιθανότατα είδαν τα tweets ενσωματωμένα σε διάφορα sites. Με απλά λόγια, τα tweets ταξίδεψαν παντού στο ίντερνετ!
If only Bradley's arm was longer. Best photo ever. #oscars pic.twitter.com/C9U5NOtGap
— Ellen DeGeneres (@TheEllenShow) March 3, 2014
Τέλος, δε θα μπορούσαμε να παραλείψουμε το περίφημο selfie της Ellen DeGeneres, το οποίο έγινε το tweet με τα περισσότερα retweets, ξεπερνώντας κατά πολύ (3.239.217 retweets έναντι 781.797 retweets) το ρεκόρ το οποίο κατείχε το tweet του Barack Obama.
Πηγή: Twitter Blog