Το νέο Twitter προφίλ έπεσε στα χέρια μας και το ξεψαχνίσαμε!
Ημ/νία: 10 Μαρτίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Πριν από περίπου ένα μήνα, ένας από τους συντάκτες του Mashable μας παρουσίασε μία νέα δοκιμαζόμενη εμφάνιση των Twitter προφίλ. Εκ πρώτης όψεως, η εμφάνιση θύμιζε συνδυασμό Facebook και Pinterest.
Η τύχη αυτή τη φορά μου χαμογέλασε την πόρτα και δέχτηκα το νέο design των Twitter προφίλ σε ένα νέο λογαριασμό που άνοιξα. Σε σχέση με το design που είδαμε πριν από ένα μήνα, αυτό που δέχτηκα εγώ κινείται στα ίδια πλαίσια, με κάποιες όμως μικρό αλλαγές. Το ξεψάχνισα και σας τα παρουσιάζω όλα!
Αρχικά, δεν αλλάζει η αρχική σελίδα του Twitter ή άλλες σελίδες, παρά μόνο η σελίδα «Me», δηλαδή η σελίδα προφίλ του ίδιου του χρήστη, αλλά και η προβολή της αντίστοιχης σελίδας των υπολοίπων χρηστών.
Φαίνεται πως η νέα προφίλ εμφάνιση εμφάνιση του Twitter είναι responsive, αφού μπορεί και προσαρμόζει την πολύ μεγάλη, πλέον, header photo, η οποία θυμίζει Facebook εξώφυλλο. Στη δική μου ανάλυση οθόνης (1680×1050 px), η header photo προσαρμόζεται σε 1665×450 px. Χρησιμοποιείται αυτόματα η τωρινή header photo του χρήστη, η οποία είναι 520×260 px, και το τελικό αποτέλεσμα μοιάζει πολύ κακό σε πολλές περιπτώσεις, χωρίς την απαραίτητη αλλαγή εικόνας για τις νέες διαστάσεις.
Στο περιεχόμενο του Twitter προφίλ υπάρχουν πολύ σημαντικές αλλαγές. Μία λειτουργία την οποία συναντούμε αυτή τη στιγμή στα verified προφίλ, την εναλλαγή μεταξύ όλων των tweets και των tweets χωρίς τα replies, την εντοπίζω σε όλα τα προφίλ με τη νέα εμφάνιση. Από προεπιλογή, κάθε χρήστης προβάλει τα tweets χωρίς τα replies (έχοντας επιλογή για όλα τα tweets), καθώς και τα retweets και τέλος, τη δραστηριότητα του χρήστη όσον αφορά τα follow που κάνει (βλ. εικόνα παραπάνω).
Στο νέο Twitter προφίλ ρόλο παίζουν στην εμφάνιση και τα replies, retweets και favorites, τα οποία λαμβάνουν τα tweets του χρήστη. Όπως φαίνεται, όταν ένα tweet παίρνει τουλάχιστον ένα reply, retweet ή favorite, τότε εμφανίζεται με μεγαλύτερη γραμματοσειρά στο προφίλ του χρήστη, σε σχέση με τα υπόλοιπα tweets χωρίς engagement, όπως δείχνει και η παραπάνω εικόνα. Παρόλα αυτά, εντοπίζω tweets με μεγαλύτερη γραμματοσειρά ακόμη και χωρίς να έχουν κάποιο reply, retweet ή favorite, οπότε φαίνεται υπάρχουν περισσότεροι παράγοντες για το μέγεθος γραμματοσειράς. Τα retweets ενός χρήστη τα εντοπίζω πάντα με μικρή γραμματοσειρά.
Τέλος, όσον αφορά και πάλι το περιεχόμενο, τα tweets είναι χωρισμένα σε μορφή καρτών, όπως ακριβώς είναι και το νέο Facebook News Feed, καθώς επίσης και το Google+. Φαίνεται πως η μορφή καρτών βοηθά το ανθρώπινο μάτι να ξεχωρίσει καλύτερα τις δημοσιεύσεις, οπότε και προτιμάται αρκετά στις νέες εμφανίσεις των Κοινωνικών Δικτύων. Επίσης, τα tweets εντοπίζονται το ένα κάτω από το άλλο και όχι το ένα δίπλα στο άλλο, όπως είχαμε δει σε άλλη δοκιμαζόμενη μορφή του νέου Twitter προφίλ.
Φεύγοντας από το περιεχόμενο του χρήστη, βλέπω πως η νέα σελίδα προφίλ των Twitter χρηστών εμφανίζει στο δεξί μέρος, αντί για το αριστερό, τα πλαίσια για τους προτεινόμενους χρήστες και τα Trends. Από την αριστερή πλευρά, εντοπίζω τις πληροφορίες του χρήστη, καθώς και τους κοινούς followers, το πλαίσιο για φωτογραφίες και βίντεο του χρήστη και το πλαίσιο για δημιουργία tweet προς το χρήστη, όταν επισκέπτομαι προφίλ άλλων χρηστών. Τέλος, τα δύο πλαίσια του δεξιού μέρους μεταφέρονται στο αριστερό για μικρότερες αναλύσεις οθονών, κάτι το οποίο επιτρέπει το responsive design.
Πηγή: Digital Life