Γνωρίστε τη νέα εμφάνιση των Facebook Σελίδων!
Ημ/νία: 10 Μαρτίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το μήνα Μάρτιο δεν είναι μονάχα ο καιρός που αλλάζει από τη μία μέρα στην άλλη, αλλά και η εμφάνιση του Facebook. Την προηγούμενη βδομάδα μάθαμε πως ύστερα από ένα χρόνο η αρχική σελίδα του Facebook αλλάζει. Σήμερα, μάθαμε πως εμφάνιση αλλάζουν και όλες οι Facebook Σελίδες, χωρίς να έχει δοκιμαστεί και διαρρεύσει η νέα εμφάνιση. Τα προφίλ παραμένουν ως έχουν, προς το παρόν.
Ιδού λοιπόν το νέο design των Facebook Σελίδων (2η εικόνα), το οποίο ήδη ξεκίνησε να γίνεται διαθέσιμο σε όλες τις σελίδες και σύντομα θα έχει κάνει την εμφάνιση του παντού. Στην 1η εικόνα μπορείτε να δείτε και το τωρινό design της ίδιας σελίδας.
Εκ πρώτης όψεως, από την πλευρά των χρηστών, η εμφανέστερη διαφορά βρίσκεται στη διανομή του περιεχομένου και των πληροφοριών της σελίδας. Τέλος στις δημοσιεύσεις στα αριστερά και στα δεξιά της οθόνης! Πλέον, όλες οι δημοσιεύσεις θα βρίσκονται μονάχα στο δεξί μέρος της οθόνης, η μία κάτω από την άλλη, και στα αριστερά θα υπάρχουν οι πληροφορίες της σελίδας, το πλαίσιο για αποστολή προσκλήσεων για like προς τους φίλους του χρήστη, οι φωτογραφίες και τα βίντεο.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το νέο Twitter προφίλ έπεσε στα χέρια μας και το ξεψαχνίσαμε!
Από την πλευρά των διαχειριστών έχει περισσότερο ενδιαφέρον το νέο design. Ο πίνακας ελέγχου στο πάνω μέρος φαίνεται πως έχει μετατραπεί σε μία σειρά από επιλογές όπως «Σελίδα», «Δραστηριότητα», «Insights», «Ρυθμίσεις», «Build Audience» και «Βοήθεια». Δε βλέπω κάπου να υπάρχει το μεγάλο πλαίσιο με τις πολλές επιλογές. Βέβαια, υπάρχουν κάποιες επιλογές δεξιά από την εικόνα εξώφυλλο της Facebook Σελίδας, με πληροφορίες για κάποια εβδομαδιαία στατιστικά της Σελίδας, καθώς και αδιάβαστες ειδοποιήσεις. Τα πλαίσια (tabs) δε γνωρίζουμε ακόμη τι απέγιναν και αν θα είναι διαθέσιμα στο νέο design.
Τέλος, με το νέο design δίνεται σε όλους τους διαχειριστές Facebook Σελίδων η νέα λειτουργία «Pages to Watch», μέσω της οποίας οι διαχειριστές των σελίδων μπορούν να παρακολουθούν την απόδοση άλλων ανταγωνιστικών σελίδων, όπως π.χ. τα συνολικά likes, τα νέα likes, τον αριθμό των δημοσιεύσεων και το συνολικό engagement. Επίσης, θα μπορούν να βλέπουν κάθε βδομάδα τις καλύτερες δημοσιεύσεις (από άποψη engagement) των ανταγωνιστικών σελίδων.
Πηγή: Digital Life