Το Google+ στα βήματα του Facebook όσον αφορά τους συνδέσμους
Ημ/νία: 14 Μαρτίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Οι σύνδεσμοι στο Google+ συνήθιζαν να καταλαμβάνουν μικρό χώρο, χρησιμοποιώντας μια πολύ μικρή εικόνα στο αριστερό μέρος και τον τίτλο της σελίδας του συνδέσμου στο δεξί μέρος. Το αποτέλεσμα έμοιαζε στριμωγμένο και όχι τόσο ελκυστικό για τους marketers, οι οποίοι προτιμούσαν τη χρήση εικόνας αντί για την προεπισκόπηση του συνδέσμου, μιας και οι χρήστες θα έβλεπαν πιο εύκολα τη μεγάλη εικόνα παρά την προεπισκόπηση συνδέσμου.
Τα βήματα του Facebook αποφάσισε να διανύσει και το Google+, αφού πλέον η προεπισκόπηση ενός συνδέσμου περιέχει μια ικανοποιητική σε μέγεθος εικόνα, στη συνέχεια τον τίτλο της σελίδας του συνδέσμου σε bold, και τέλος την SEO περιγραφή της σελίδας του συνδέσμου, η οποία δεν υπήρχε προηγουμένως. Για εικόνες μικρές σε μέγεθος, ισχύει ό,τι και στο Facebook, δηλαδή η παλιά εμφάνιση με την εικόνα στο αριστερό μέρος και τον τίτλο της σελίδας του συνδέσμου στο δεξί μέρος.
Σε κάποιες άλλες σελίδες, όπως π.χ. στη σελίδα του Google Plus Daily στο Google+, αντί για την SEO περιγραφή εντοπίζεται ένας σύνδεσμος ο οποίος οδηγεί και πάλι στη Google+ σελίδα, ίσως για τυχόν κοινοποιήσεις της δημοσίευσης εκτός της Google+ σελίδας.
Ίσως το Google+ δοκιμάζει διάφορες εκδόσεις των νέων προεπισκοπήσεων των συνδέσμων. Ας περιμένουμε να δούμε ποια θα επικρατήσει.
Update [15/03/14]: Μία μέρα μετά, φαίνεται πως το Google+ έχει αποσύρει τη νέα εμφάνιση προεπισκόπησης των συνδέσμων οι οποίοι κοινοποιούνται σε αυτό. Η νέα εμφάνιση θα επανέλθει τη Δευτέρα, 17/03.
Πηγή: Google Plus Daily