Ποια Social Media θεωρούνται περισσότερο mobile και ποια όχι;
Ημ/νία: 4 Απριλίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Ζούμε στην εποχή του mobile, όπου οι περισσότεροι χρήστες προτιμούν να συνδέονται στο ίντερνετ από τον καναπέ ή το κρεββάτι, χρησιμοποιώντας κάποιο smartphone ή tablet. Ο υπολογιστής χρησιμοποιείται λιγότερο και κυρίως για πιο «βαριές» δουλειές, απ’ότι η πλοήγηση στα Social Media για παράδειγμα.
Κάθε σοβαρό Κοινωνικό Μέσο διατηρεί τόσο web έκδοση, όσο και mobile, αλλά και διάφορα apps για λειτουργικά όπως το Android, το iOS κλπ. Κατά πόσο, όμως, θεωρείται ένα Κοινωνικό Μέσο mobile; Από ποιες συσκευές προτιμούν οι χρήστες να χρησιμοποιούν τα Social Media;
Σύμφωνα με έρευνα της Statista για το μήνα Δεκέμβριο του 2013, παρατηρούμε πως το Instagram χρησιμοποιούν από mobile συσκευές το 98% των χρηστών, καθιστώντας το ως το πιο Mobile Κοινωνικό Μέσο. Στη συνέχεια, προς έκπληξη μας, ακολουθεί από κοντά το Pinterest με το 92% των χρηστών να συνδέονται από mobile, ενώ τρίτο είναι το Twitter με 86% από mobile και τέταρτο το Facebook από 68% mobile.
Τα προηγούμενα Social Media θεωρούνται αρκετά mobile, όπως άλλωστε θα ήταν και το Foursquare αν υπήρχε στη λίστα, ενώ περισσότερο desktop χαρακτηρίζονται τα Tumblr, με 46% mobile, και LinkedIn, με μόλις 26% mobile.