Οι +Post διαφημίσεις του Google+ διαθέσιμες στις σελίδες με πάνω από 1000 followers

Ημ/νία: 17 Απριλίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Η Google αποφάσισε να διαθέσει τις +Post διαφημίσεις σε ευρύτερο κοινό, τερματίζοντας τη beta λειτουργία τους. Διαφημιστές με σελίδες τις οποίες ακολουθούν, ή αλλιώς έχουν κυκλώσει, πάνω από 1.000 χρήστες, μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν τις +Post διαφημίσεις.

Από το Δεκέμβρη έως και σήμερα, εταιρίες οι οποίες χρησιμοποίησαν αυτό το είδος διαφημίσεων είδαν εντυπωσιακά αποτελέσματα στο engagement, καθώς δεν ξεχνάμε πως διαφημίζονται δημοσιεύσεις μιας Google+ σελίδας και όχι κάποιο banner, με τους χρήστες να μπορούν να κάνουν +1 και να αφήνουν σχόλια.

toyota usa google plus post ads

Η Toyota USA είναι από τις πρώτες σελίδες οι οποίες δοκίμασαν τις +Post διαφημίσεις, βλέποντας αύξηση στο engagement κατά 50% σε σύγκριση με το μέσο engagement της βιομηχανίας. Άλλο παράδειγμα αποτελεί η σελίδα ASOS, η οποία διαφήμισε ένα hangout και παρατήρησε πως το 71% των αναγνωστών του hangout προερχόταν από την +Post διαφήμιση.

asos google plus post ads

Με την ευρύτερη διάθεση των +Post διαφημίσεων, η Google ανακοίνωσε δύο νέα χαρακτηριστικά τους. Τη δυνατότητα διαφήμισης ενός Hangout on Air και τη δυνατότητα της αυτόματης διαφήμισης των πιο συχνών δημοσιεύσεων μιας σελίδας.

Πηγή: Inside AdWords

Ετικέτες: , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑