Οι +Post διαφημίσεις του Google+ διαθέσιμες στις σελίδες με πάνω από 1000 followers
Ημ/νία: 17 Απριλίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Η Google αποφάσισε να διαθέσει τις +Post διαφημίσεις σε ευρύτερο κοινό, τερματίζοντας τη beta λειτουργία τους. Διαφημιστές με σελίδες τις οποίες ακολουθούν, ή αλλιώς έχουν κυκλώσει, πάνω από 1.000 χρήστες, μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν τις +Post διαφημίσεις.
Από το Δεκέμβρη έως και σήμερα, εταιρίες οι οποίες χρησιμοποίησαν αυτό το είδος διαφημίσεων είδαν εντυπωσιακά αποτελέσματα στο engagement, καθώς δεν ξεχνάμε πως διαφημίζονται δημοσιεύσεις μιας Google+ σελίδας και όχι κάποιο banner, με τους χρήστες να μπορούν να κάνουν +1 και να αφήνουν σχόλια.
Η Toyota USA είναι από τις πρώτες σελίδες οι οποίες δοκίμασαν τις +Post διαφημίσεις, βλέποντας αύξηση στο engagement κατά 50% σε σύγκριση με το μέσο engagement της βιομηχανίας. Άλλο παράδειγμα αποτελεί η σελίδα ASOS, η οποία διαφήμισε ένα hangout και παρατήρησε πως το 71% των αναγνωστών του hangout προερχόταν από την +Post διαφήμιση.
Με την ευρύτερη διάθεση των +Post διαφημίσεων, η Google ανακοίνωσε δύο νέα χαρακτηριστικά τους. Τη δυνατότητα διαφήμισης ενός Hangout on Air και τη δυνατότητα της αυτόματης διαφήμισης των πιο συχνών δημοσιεύσεων μιας σελίδας.
Πηγή: Inside AdWords