Το Foursquare διαχωρίζει εξερεύνηση και check-in με το Swarm app
Ημ/νία: 2 Μαΐου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το Foursquare θεωρείται αυτή τη στιγμή η δημοφιλέστερη εφαρμογή για check in στις κινητές συσκευές, έχοντας μάλιστα αρκετό φανατικό κοινό το οποίο δε χάνει την ευκαιρία να κάνει check in όπου σταθεί και όπου βρεθεί. Μόλις ακούμε τη λέξη «Foursquare», το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι η λέξη «Check in». Παρόλα αυτά, το όραμα της εταιρίας δεν ήταν αυτό.
Μόλις 1 στους 20 χρήστες, ή αλλιώς το 5%, προχωρά σε check in και σε εξερεύνηση περιεχομένου στο Foursquare. Το υπόλοιπο 95% μένει απλώς στο check in, αφού αμέσως μετά το άνοιγμα της εφαρμογής, η επιλογή για check in είναι η πρώτη που αντικρίζει ο χρήστης και αυτήν έχει μάθει να χρησιμοποιεί.
Τους τελευταίους 6 μήνες, η ομάδα του Foursquare έψαχνε ένα νέο τρόπο για να αναδείξει την πλευρά της εξερεύνησης τοποθεσιών και κατέληξε στο συμπέρασμα πως η εφαρμογή πρέπει να σπάσει σε δύο μέρη. Το ένα θα εξακολουθεί να λέγεται Foursquare και θα επικεντρωθεί στην εξερεύνηση τοποθεσιών και στο διαμοιρασμό αυτών και το άλλο θα ονομάζεται Swarm και θα επικεντρωθεί στα check-in και στη σύνδεση με φίλους.
Η εφαρμογή Swarm αναμένεται μέσα στις επόμενες εβδομάδες να κυκλοφορήσει πρώτα σε Android και iOS, και στη συνέχεια σε Windows Phone. Ύστερα, θα ακολουθήσει μία μεγάλη μεταμόρφωση της εφαρμογής Foursquare για να επικεντρωθεί στα όσα ανέφερα προηγουμένως.
Αν ρίξουμε μια πιο αναλυτική ματιά στο Swarm μέσω των αποκλειστικών πληροφοριών του The Verge, τότε θα ανακαλύψουμε πως με το άνοιγμα της εφαρμογής εμφανίζονται οι φίλοι του χρήστη και η απόσταση τους από εκείνον, δηλαδή το πόσο μακρυά βρίσκονται. Επίσης, εμφανής είναι και η επιλογή για check in στο πάνω δεξί μέρος της εφαρμογής.
Η σημαντικότερη λειτουργία της εφαρμογής Swarm είναι ο παθητικός διαμοιρασμός τοποθεσίας του χρήστη. Ο χρήστης δε χρειάζεται να κάνει check in για να δείξει στους φίλους του πού βρίσκεται, μιας και η εφαρμογή θα το βρίσκει αυτόματα και θα απεικονίζει την τοποθεσία του στο χάρτη, ευτυχώς όχι την ακριβή τοποθεσία, αλλά γενικότερα την περιοχή στην οποία βρίσκεται.
Κάτι αντίστοιχο με την προηγούμενη λειτουργία έκανε το Facebook πριν από δύο εβδομάδες με τη λειτουργία «Nearby Friends». Βέβαια, η ομάδα του Foursquare δε φοβάται τη συγκεκριμένη λειτουργία του Facebook, καθώς εκεί οι χρήστες έχουν πάρα πολλούς φίλους και ο φόβος του αυτόματου διαμοιρασμού της τοποθεσίας είναι αυξημένος σε σχέση με το Swarm.
Το τελικό συμπέρασμα στο οποίο οδηγούμαστε είναι πως η ομάδα του Foursquare επιθυμεί να βάλει στην άκρη τα check-in των χρηστών, καθώς ορθά θεωρεί πως αυτά ενδιαφέρουν μια μικρή ομάδα σε σύγκριση με την εξερεύνηση τοποθεσιών, η οποία ενδιαφέρει το σύνολο. Επομένως, η χρήση της Foursquare εφαρμογής δε θα απαιτεί στο άμεσο μέλλον check in για τη χρήση της και θα συνεργάζεται άψογα με την εφαρμογή Swarm, μέσω της οποίας θα μπορεί να γνωρίζει την τοποθεσία του χρήστη από τη λειτουργία του παθητικού διαμοιρασμού τοποθεσίας και θα μπορεί να προτείνει στο χρήστη τοποθεσίες να επισκεφθεί.
Η βάση δεδομένων του Foursquare είναι ήδη τεράστια, καθώς έχει πάνω από 6 δισ. check-in σε πάνω από 60 εκατ. τοποθεσίες, επομένως με τα υπάρχονται δεδομένα το Foursquare μπορεί να κάνει τη δουλειά που επιθυμεί με τις προτάσεις τοποθεσιών και την εξερεύνηση τοποθεσιών, έχοντας παράλληλα την εφαρμογή Swarm για συλλογή περισσότερων check-in από όσους ενδιαφέρονται.
Τέλος, ακολουθεί ένα βίντεο της παρουσίασης του Swarm και όλου του σκεπτικού πίσω από τη δημιουργία του, από το The Verge.
Πηγή: Digital Life