Πιο εύκολη η δημοσίευση τοπικού περιεχομένου για τις LinkedIn σελίδες

Ημ/νία: 8 Μαΐου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Από τους συνολικά πάνω από 300 εκατ. LinkedIn χρήστες, το 67% προέρχεται εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, κάτι το οποίο σημαίνει πως η πλειοψηφία των χρηστών του LinkedIn μιλάει διάφορες γλώσσες.

Αρκετές εταιρικές σελίδες έχουν διεθνή παρουσία, κάτι το οποίο σημαίνει πως είναι δύσκολο να δημοσιεύσουν περιεχόμενο το οποίο αφορά όλους τους ακόλουθους τους. Ευτυχώς για αυτές τις σελίδες, το LinkedIn ανακοίνωσε δύο νέες δυνατότητες: Τη στόχευση περιεχομένου βάσει γλώσσας και την προσωπική ροή δημοσιεύσεων των σελίδων.

linkedin language preference targeting

Από εδώ και στο εξής, εταιρικές σελίδες και οι υποσελίδες τους θα μπορούν να δημοσιεύουν περιεχόμενο και να ορίζουν ως κοινό χρήστες με συγκεκριμένη γλώσσα. Ως γλώσσα χαρακτηρίζεται αυτή την οποία έχει επιλέξει ο χρήστης για την εμφάνιση του LinkedIn και υπάρχουν συνολικά 22 διαθέσιμες γλώσσες. Τα ελληνικά δεν υποστηρίζονται.

Οι χρήστες, λοιπόν, θα βλέπουν στην αρχική σελίδα τους περισσότερο περιεχόμενο στη γλώσσα την οποία γνωρίζουν. Τι γίνεται, όμως, αν επισκεφτούν την εταιρική σελίδα; Χάρη στη δεύτερη ανακοίνωση του LinkedIn, οι χρήστες θα βλέπουν στις εταιρικές σελίδες μονάχα το περιεχόμενο στου οποίου το target group έχουν προστεθεί. Αυτό δεν ισχύει μονάχα για τη στόχευση βάσει γλώσσας, αλλά και για τη στόχευση βάσει μεγέθους εταιρίας, τοποθεσίας κλπ.

Πηγή: LinkedIn Blog

Ετικέτες: , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑