Το Twitter εξαγοράζει τη Namo Media με στόχο τη mobile διαφήμιση
Ημ/νία: 6 Ιουνίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το Twitter προχωρά σε εξαγορά της εταιρίας Namo Media, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα των native ads, δηλαδή των «φυσικών» διαφημίσεων οι οποίες δεν ξεχωρίζουν εύκολα από το περιεχόμενο, όπως κάνουν τα διάφορα banners. Οι φήμες θέλουν την εξαγορά να κυμαίνεται γύρω στα 50 εκατ. δολάρια.
Η ομάδα των 8 εργαζομένων της Namo Media θα ενσωματωθεί στην ομάδα των Twitter και MoPub για το καλό της mobile διαφήμισης. Το Twitter ψάχνει περισσότερα διαφημιστικά έσοδα και η εξαγορά αυτή αναμένεται να φέρει την απαραίτητη τεχνολογία για να επιτευχθεί ο προηγούμενος στόχος.
Πηγή: Namo Media Blog