Το Pinterest ανακοίνωσε τα Do-it-yourself Promoted Pins και νέα Analytics

Ημ/νία: 6 Ιουνίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Σε δύο αρκετά σημαντικές ανακοινώσεις για τους business λογαριασμούς προχώρησε το Pinterest, ανακοινώνοντας τα Do-it-yourself Promoted Pins και τη νέα και βελτιωμένη σελίδα των Analytics.

Πριν από περίπου ένα μήνα το Pinterest ξεκίνησε δοκιμές για τα Promoted Pins με συγκεκριμένες μεγάλες εταιρίες, πουλώντας διαφήμιση μέσω CPM, με κόστη τα οποία μπορούσαν οι προηγούμενες εταιρίες να διαθέσουν.

Pinterest Do-it-yourself Promoted Pins

Απευθυνόμενο κυρίως στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, το Κοινωνικό Δίκτυο ανακοίνωσε τα Do-it-yourself Promoted Pins, μέσω των οποίων οι προηγούμενες επιχειρήσεις θα μπορούν να αγοράζουν διαφημίσεις μέσω CPC (cost-per-click). Τέτοιου είδους διαφημίσεις θα μπορούν να δημιουργούνται μέσω του ads.pinterest.com και προς το παρόν γίνονται δοκιμές με μικρό σύνολο εταιριών.

Pinterest new analytics

Εκτός από τις διαφημίσεις, το Pinterest ανακοίνωσε νέα σελίδα για analytics των επιχειρηματικών λογαριασμών του. Η σελίδα είναι η analytics.pinterest.com και σύντομα όλοι οι επιχειρηματικοί λογαριασμοί θα αποκτήσουν πρόσβαση, με τη διανομή να γίνεται σταδιακά.

Η νέα σελίδα δε θα διαθέτει μονάχα πληροφορίες για pins τα οποία προέρχονται από το site της επιχείρησης, αλλά και για τα pins τα οποία βρίσκονται στον Pinterest λογαριασμό της επιχείρησης, μετρώντας την απόδοση τους. Θα υπάρχει πληροφόρηση για την απόδοση των pins και boards, για τα κλικς, για τα repins και για τις διάφορες πλατφόρμες που εμπλέκονται στο engagement συγκεκριμένων pins.

Πηγές: Pinterest Blog, TechCrunch

Ετικέτες: , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑