Διεθνής καμπάνια της BaaS ως success story στο Facebook!
Ημ/νία: 16 Ιουνίου 2014 | by SMLifeGR
0Η δική μας ελληνική BaaS, τα αρχικά της οποίας σημαίνουν «Be Awesome At Social», δημιούργησε μία διεθνή καμπάνια για το brand Friso στο Μεξικό, η οποία αναγνωρίστηκε από το Facebook ως success story και προβάλλεται πλέον στη σελίδα FB for Business.
Η διεθνής καμπάνια ξεκίνησε στις αρχές του 2013, έχοντας ως στόχο το brand awareness, και κατέληξε στη μεγαλύτερη κοινότητα στο Facebook παγκοσμίως στον τομέα των παιδικών τροφών. Τεράστιο επίτευγμα.
Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός πως η Facebook καμπάνια οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων κατά 27% για το brand Friso στο Μεξικό, έχοντας συνολική απήχηση 11 φορές περισσότερη απ’ότι είχε στην τηλεόραση. Μάλιστα, το ποσό που δαπανήθηκε για ένα χρόνο μέσω του Facebook, θα μπορούσε να δαπανηθεί σε διάστημα δύο εβδομάδων στην τηλεόραση.
Σε διάστημα 14 μηνών, δημιουργήθηκαν πάνω από 5 εκατ. ιστορίες από FB χρήστες για το brand Friso στο Μεξικό, με τη σελίδα να ξεπερνά το 1 εκατ. likes, λαμβάνοντας τρεις φορές περισσότερα likes από τους ανταγωνιστές της, και την απήχηση να φτάνει πάνω από 1 δις!
Συγχαρητήρια στην ομάδα της BaaS για τη διεθνή αναγνώριση και την εκπληκτική δουλειά που έκανε!
Πηγή: Δελτίο Τύπου