Το Facebook δοκιμάζει ευκολότερη διαχείριση μαζικών τοποθεσιών για τις επιχειρήσεις
Ημ/νία: 17 Ιουνίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Κάθε αλυσίδα επιχειρήσεων συνήθως δημιουργεί μία κεντρική Facebook σελίδα για να μπορεί να επικοινωνεί με τους χρήστες του δημοφιλέστερου Κοινωνικού Δικτύου. Η σελίδα αυτή αντιπροσωπεύει όλα τα καταστήματα της επιχείρησης.
Αυτή τη στιγμή, το Facebook επιτρέπει σε κάθε αλυσίδα επιχειρήσεων να προβάλλει μονάχα μία διεύθυνση καταστήματος στις πληροφορίες της σελίδας της, η οποία συνήθως είναι του πιο κεντρικού, κάτι το οποίο αφήνει απ’έξω από το παιχνίδι τα υπόλοιπα καταστήματα.
Ευτυχώς, το Facebook δοκιμάζει αυτή τη στιγμή μία εύκολη διαχείριση μαζικών τοποθεσιών. Όπως μπορείτε να δείτε και στην παραπάνω εικόνα, η επιλογή «Locations» είναι διαθέσιμη κάτω αριστερά στον πίνακα ελέγχου ορισμένων σελίδων.
Μέσω της επιλογής αυτής, οι διαχειριστές μπορούν να εισάγουν πληροφορίες για κάθε κατάστημα της επιχείρησης την οποία αντιπροσωπεύει η σελίδα τους, όπως ονομασία, διεύθυνση, ώρες λειτουργίας κλπ.
Μία ελληνική σελίδα η οποία φαίνεται πως έχει ενεργοποιημένη την επιλογή «Locations» είναι η Domino’s Pizza Greece. Αν επισκεφθείτε τη σελίδα, θα δείτε στο αριστερό μέρος της ένα πλαίσιο με ονομασία «Nearby Locations», το οποίο προβάλλει τα διάφορα καταστήματα της πιτσαρίας. Μπορείτε να κάνετε κλικ στο χάρτη για να περιηγηθείτε και να δείτε την τοποθεσία κάθε καταστήματος.
Πηγή: Inside Facebook