Οι γκάφες των αεροπορικών εταιριών στο Twitter για το Μουντιάλ 2014
Ημ/νία: 30 Ιουνίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Από τις 12 Ιουνίου και μέχρι τις 13 Ιουλίου, οι χρήστες των Social Media επικεντρώνουν την προσοχή τους στο Μουντιάλ 2014, ή αλλιώς στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, κάτι το οποίο τα διάφορα brands θέλουν να εκμεταλλευτούν για να κερδίσουν νέους fans.
Δύο αεροπορικές εταιρίες, οι Royal Dutch Airlines (γνωστή και ως KLM) και Delta Airlines, θέλοντας να εκμεταλλευτούν δύο νίκες των χωρών στις οποίες δραστηριοποιούνται, δημιούργησαν δύο tweets τα οποία κατέληξαν σε… γκάφες.
Η Twitter γκάφα της Royal Dutch Airlines
Η Royal Dutch Airlines δημοσίευσε την παραπάνω εικόνα αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα Ολλανδία – Μεξικό, θέλοντας να πειράξει τους Μεξικανούς, στέλνοντας τους το μήνυμα «Adios Amigos» (μετάφραση: Αντίο Φίλοι) και προσθέτοντας στη φωτογραφία το προφίλ ενός Μεξικανού δίπλα από την ένδειξη «Departures» (μετάφραση: Αναχωρήσεις).
Το συγκεκριμένο tweet θεωρήθηκε αμέσως ρατσιστικό από τους Μεξικανούς και όχι μόνο, με την εταιρία να το αποσύρει μέσα σε λίγα λεπτά. Βέβαια, ό,τι δημοσιεύεται στο ίντερνετ μένει πάντα εκεί, αφού δεν είναι λίγοι εκείνοι που πρόλαβαν να απαθανατίσουν το tweet.
Η Twitter γκάφα της Delta Airlines
Η Delta Airlines αμέσως μετά τον αγώνας ΗΠΑ – Γκάνα, θέλησε να αναδείξει το σκορ του αγώνα χρησιμοποιώντας ως background δύο αντιπροσωπευτικές εικόνες των χωρών. Κάτι το οποίο όμως δεν έψαξε καλά το brand, είναι το γεγονός πως η εικόνα με την καμηλοπάρδαλη δεν αντιπροσωπεύει τη Γκάνα, αφού δεν ζουν εκεί καμηλοπαρδάλεις!
Άλλο ένα Twitter fail για το Μουντιάλ 2014. Και σε αυτή την περίπτωση, το tweet αποσύρθηκε μέσα σε λίγα λεπτά, με την εταιρία να ζητά συγγνώμη από τους χρήστες με νέο tweet.
We're sorry for our choice of photo in our previous tweet. Best of luck to all teams.
— Delta (@Delta) June 17, 2014