Redesign για τη σελίδα των Facebook εκδηλώσεων και προτάσεις στους χρήστες!
Ημ/νία: 5 Ιουλίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Κάποιοι χρήστες παρατήρησαν μία ανανεωμένη σελίδα των Facebook εκδηλώσεων, η οποία όπως φαίνεται διαχωρίζει το είδος της εκδήλωσης για κάθε χρήστη και εισάγει ένα νέο πλαίσιο με προτάσεις εκδηλώσεων προς το χρήστη βάσει διαφόρων παραγόντων.
Στην παραπάνω εικόνα μπορείτε να δείτε τη νέα υπό δοκιμή σελίδα των Facebook εκδηλώσεων. Αμέσως γίνεται αντιληπτό πως, εκτός από την επιλογή για προβολή όλων των εκδηλώσεων, οι εκδηλώσεις διαχωρίζονται σε αυτές στις οποίες ο χρήστης έχει προσκληθεί, σε αυτές τις οποίες έχει αποθηκεύσει και σε αυτές τις οποίες ο χρήστης είναι διοργανωτής.
Αυτό που, όμως, θεωρείται ως πιο σημαντικό στη νέα σελίδα των Facebook εκδηλώσεων, είναι το πλαίσιο «Events for you» στη δεξιά πλευρά της παραπάνω εικόνας. Το Facebook λαμβάνει υπόψιν διάφορους παράγοντες, όπως την ημερομηνία, την τοποθεσία του χρήστη, τα groups στα οποία συμμετέχει, τις σελίδες στις οποίες έχει κάνει like, τα ενδιαφέροντα του, τις εκδηλώσεις στις οποίες θα παρευρεθούν φίλοι του κλπ, έτσι ώστε να προτείνει στο χρήστη εκδηλώσεις οι οποίες ίσως τον ενδιαφέρουν.
Οι Facebook εκδηλώσεις, όπως και τα groups, είναι από μόνες τους ένα μεγάλο κεφάλαιο της όλης εμπειρίας του Κοινωνικού Δικτύου και δεν αποκλείεται σύντομα να ακούσουμε κάποια ανεξάρτητη mobile εφαρμογή γι’αυτές.
Πηγή: TechCrunch