Νέα Twitter analytics με προβολές των tweets και περισσότερα δεδομένα
Ημ/νία: 15 Ιουλίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Είναι γνωστό πως το Twitter διαθέτει σελίδα με analytics για τους διαφημιστές, τους verified χρήστες και όσους χρησιμοποιούν τις Cards, όπως για παράδειγμα ο δικός μας λογαριασμός @SMLifeGR με τις κάρτες περίληψης των συνδέσμων από το SocialMediaLife.gr.
Θέλοντας να προσθέσει περισσότερα δεδομένα στα χέρια των marketers, το Twitter προχώρησε σε redesign και βελτίωση της σελίδας των analytics. Η νέα σελίδα περιέχει το νέο όρο «Impressions», ο οποίος δηλώνει τον αριθμό προβολών ενός tweet από συνδεδεμένους και μη χρήστες, είτε από τις Android και iOS εφαρμογές, είτε από τη web έκδοση του Κοινωνικού Δικτύου.
Στο πάνω μέρος της σελίδας των analytics υπάρχει ένα γράφημα με τις προβολές των tweets ανά ημέρα για τις τελευταίες 28 ημέρες, στο δεξί μέρος της σελίδας γραφήματα σχετικά με το engagement (link clicks, retweets, favorites, replies) τις τελευταίες 28 ημέρες.
Πατώντας επάνω σε κάποιο συγκεκριμένο tweet, ανοίγει ένα νέο πλαίσιο με πληροφορίες μονάχα για το tweet, όπως τις συνολικές προβολές, τις προβολές ανά ώρα, τον αριθμό των follow χάρη στο συγκεκριμένο tweet, τα κλικς ενός hashtag κλπ.
Όλα τα προηγούμενα στατιστικά ανανεώνονται σε ζωντανό χρόνο, επιτρέποντας τα brands να μετρούν την απόδοση των οργανικών και promoted tweets τους.
Τέλος, η επιλογή «Export data» δίνει πλέον στο χρήστη ένα CSV αρχείο με έως και τα τελευταία 3.200 tweets του, μαζί με πληροφορίες όπως τα impressions, τα retweets κλπ.
Πηγή: Twitter Blog