Αγορές εντός Facebook με τη δοκιμαστική λειτουργία «Buy»
Ημ/νία: 19 Ιουλίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Πώς θα σας φαινόταν να μπορούσατε να πραγματοποιήσετε αγορές απευθείας μέσα από το Facebook, διαβάζοντας τις δημοσιεύσεις των σελίδων των αγαπημένων σας επιχειρήσεων;
Τη νέα call-to-action επιλογή «Buy» δοκιμάζει το Facebook με συγκεκριμένες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εντός των ΗΠΑ, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες χωρίς να εγκαταλείπουν το Κοινωνικό Δίκτυο. Η επιλογή εντοπίζεται στις δημοσιεύσεις των σελίδων, καθώς επίσης και στις διαφημίσεις.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το Twitter εξαγοράζει την CardSpring για online-to-offline προώθηση
Οι χρήστες οι οποίοι θέλουν να αγοράσουν ένα προϊόν ή υπηρεσία εντός Facebook, μαζί με τα απαραίτητα προσωπικά στοιχεία τους, θα χρειαστεί να δώσουν και τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας. Το δημοφιλέστερο Κοινωνικό Δίκτυο υπόσχεται πως δε θα μοιραστεί τα στοιχεία αυτά με άλλους διαφημιστές, με τους χρήστες να έχουν τη δυνατότητα να αποθηκεύσουν τα στοιχεία τους για μελλοντικές αγορές.
Το κέρδος για το Facebook θα μπορούσε μελλοντικά να είναι κάποιο μικρό ποσοστό επί των πωλήσεων, καθώς αυτή τη στιγμή δε χρεώνει τις επιχειρήσεις στη δοκιμαστική λειτουργία. Τέλος, και το Twitter δοκιμάζει αντίστοιχη επιλογή στα tweets των επιχειρήσεων, κάτι το οποίο σημαίνει πως σύντομα θα αυξήσουμε τις αγορές μας στα Κοινωνικά Δίκτυα.
Πηγή: FB for Business
Υ.Γ. Η 2η εικόνα προέρχεται από το TechCrunch.