Τα οικονομικά αποτελέσματα του Facebook για το 2ο τρίμηνο του 2014

Ημ/νία: 24 Ιουλίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Το Facebook είναι με διαφορά το δημοφιλέστερο Κοινωνικό Δίκτυο, κάτι το οποίο δε σημαίνει όμως σταματά να μεγαλώνει, τόσο σε έσοδα, όσο και και σε χρήστες. Το δεύτερο τρίμηνο του 2014 (1η Απριλίου έως 30 Ιουνίου) θεωρήθηκε καλό από τον ιδρυτή και CEO της εταιρίας, Mark Zuckerberg.

Facebook Q2 2014 financial results

Όσον αφορά τη βάση χρηστών, το Facebook μετρά πλέον:

829 εκατ. καθημερινούς ενεργούς χρήστες (DAU), αριθμός αυξημένος κατά 19% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
654 εκατ. καθημερινούς ενεργούς χρήστες (DAU) από κινητές συσκευές, αριθμός αυξημένος κατά 39% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
1,32 δισ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες (MAU), αριθμός αυξημένος κατά 14% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
1,07 δισ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες (MAU) από κινητές συσκευές, αριθμός αυξημένος κατά 31% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.

Όσον αφορά τα έσοδα του, το Facebook μέτρησε:

– Συνολικά 2,91 δισ. δολάρια, αριθμός αυξημένος κατά 61% (1,81 δισ. δολάρια) σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
– Από αυτά, τα 2,68 δισ. δολάρια προήλθαν από τις διαφημίσεις, αριθμός αυξημένος κατά 67% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
– Από αυτά, το 62% προήλθε από τις διαφημίσεις στις κινητές συσκευές, αριθμός αυξημένος κατά 41% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.

Μπορείτε να δείτε όλα τα οικονομικά αποτελέσματα στη σελίδα Facebook Investors. Ακολουθούν μερικά πολύ χρήσιμα διαγράμματα των αποτελεσμάτων.

FB MAU

FB mobile MAU

FB mobile only MAU

FB DAU

FB daily DAU

FB revenue

FB revenue user geography

FB advertising revenu user geography

FB average revenue per user

FB net income loss

Ετικέτες: , , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑