Οι Facebook διαφημιστές αποκτούν cross-device αναφορές
Ημ/νία: 14 Αυγούστου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Μία Facebook διαφήμιση μπορεί να προβληθεί τόσο στη web έκδοση του Κοινωνικού Δικτύου, άρα μέσω υπολογιστή, όσο και στις mobile εφαρμογές του, άρα μέσω κινητών συσκευών. Αυτή τη στιγμή, ο διαφημιστής μπορεί να παρακολουθεί την απόδοση της διαφήμισης σε κάθε μέσο. Από εδώ και στο εξής, μέσω της νέας αναφοράς cross-device, ο διαφημιστής θα μπορεί να παρακολουθεί την εναλλαγή του χρήστη στις διάφορες συσκευές και να βγάζει χρήσιμα συμπεράσματα για τις διαφημίσεις του.
Πρόσφατη έρευνα στις Facebook διαφημίσεις στην Αμερική, έδειξε πως 1 στους 3 χρήστες οι οποίοι παρακολουθούν και αντιδρούν σε μια διαφήμιση μέσω των κινητών συσκευών, μετατρέπονται σε πελάτες της επιχείρησης μέσα από υπολογιστή εντός 28 ημερών.
Με την αναφορά cross-device, οι διαφημιστές οι οποίοι θέλουν είτε να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, είτε τη λίστα των emails τους κλπ, θα μπορούν εύκολα να παρακολουθούν πόσοι αντέδρασαν σε μια διαφήμιση σε υπολογιστή και ολοκλήρωσαν την ενέργεια σε κινητές συσκευές, και το αντίστροφο.
Τέλος, οι cross-device αναφορές κάνουν χρήση των Facebook Conversion Pixel και Facebook SDK.
Πηγή: Facebook for Business