Το Instagram ανακοίνωσε analytics εργαλεία για τους διαφημιστές
Ημ/νία: 22 Αυγούστου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το Instagram ανακοίνωσε μία νέα σειρά εργαλείων analytics τα οποία αναμένεται να γίνουν διαθέσιμα στους διαφημιστές μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Τα εργαλεία χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες.
Η πρώτη κατηγορία «Account insights» αφορά σε στοιχεία ενός λογαριασμού όπως την απήχηση, τις εμφανίσεις και το engagement των διαφημίσεων, σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση.
Η δεύτερη κατηγορία «Ad insights» αφορά σε στοιχεία συγκεκριμένων διαφημίσεων, με πληροφορίες για την κάθε καμπάνια και την κάθε διαφήμιση, όπως την απήχηση, τις εμφανίσεις, τη συχνότητα, καθώς και τα likes και σχόλια που δέχονται οι διαφημίσεις.
Τέλος, η τρίτη κατηγορία «Ad staging» αφορά το μέρος στο οποίο οι διαφημιστές και οι δημιουργικές ομάδες τους μπορούν να δημιουργούν τις διαφημίσεις, να τις προβάλλουν πριν τη δημοσίευση τους και να συνεργάζονται.
Πηγή: Instagram for Business