Atlas, το νέο δίκτυο διανομής διαφημίσεων του Facebook
Ημ/νία: 30 Σεπτεμβρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το Facebook εξαγόρασε την πλατφόρμα διαφημίσεων Atlas Solutions το Φεβρουάριο του 2013 από την Microsoft, δίνοντας το ποσό των 100 εκατ. δολαρίων. Σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά, το Facebook ανακοινώνει το λανσάρισμα της πλατφόρμας, η οποία επανασχεδιάστηκε από το μηδέν.
Μέσω της πλατφόρμας Atlas Solutions, το Facebook θέλει ξεκάθαρα να ανταγωνιστεί το Google AdWords, δίνοντας στους διαφημιστές εργαλεία για να στοχεύουν πραγματικούς ανθρώπους. Τι σημαίνει αυτό; Το δημοφιλέστερο Κοινωνικό Δίκτυο θα αξιοποιήσει τα δεδομένα τα οποία έχει συλλέξει από τους χρήστες του, αφήνοντας τους ανταγωνιστές του να στοχεύουν βάσει των cookies, τα οποία δε λειτουργούν σε κινητές συσκευές και δεν θεωρούνται τόσο ακριβή στα δημογραφικά δεδομένα τα οποία παρουσιάζουν.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
1) Το Facebook Audience Network φέρνει κοντά προγραμματιστές και διαφημιστές!
2) Νέος τύπος Facebook διαφήμισης για τοπικές επιχειρήσεις αξιοποιεί την τοποθεσία των χρηστών
Μέσω του Atlas Solutions, λοιπόν, οι διαφημιστές έχουν την ευκαιρία να στοχεύουν πραγματικούς ανθρώπους σε διάφορες συσκευές, πλατφόρμες και sites, να παρακολουθούν τα αποτελέσματα των διαφημίσεων τους, και τέλος να συνδέουν τις offline αγορές των χρηστών με τις διαφημίσεις τους.
Διαβάστε περισσότερα για την πλατφόρμα Atlas Solutions.