Το LinkedIn δείχνει ποιες ενέργειες οδηγούν σε προβολές προφίλ

Ημ/νία: 6 Οκτωβρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Στο LinkedIn παίζει σημαντικό ρόλο για κάθε χρήστη να μπορεί ο λογαριασμός του να προβάλλεται από πολλούς άλλους επαγγελματίες. Αυτό οδηγεί συνήθως σε νέες ευκαιρίες εργασίας, νέες συνεργασίες, νέες φιλίες. Η ομάδα του επαγγελματικού Κοινωνικού Δικτύου βελτιώνει τη σελίδα η οποία δείχνει τις προβολές του προφίλ του χρήστη, εισάγοντας τις ενέργειες του.

LinkedIn improves who has viewed your profile

Σύντομα, η σελίδα «Who’s viewed your profile» θα αποκτήσει ένα νέο πλαίσιο στο δεξί της μέρος. Στο πλαίσιο αυτό θα γίνεται αρχικά σύγκριση των εβδομαδιαίων προβολών του προφίλ του χρήστη σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα, και στη συνέχεια θα προβάλλεται ο αριθμός ενεργειών του χρήστη και αναλυτικά οι ενέργειες.

Μέσω του πλαισίου, ο χρήστης θα μπορεί να καταλαβαίνει πώς προέκυψαν οι περισσότερες προβολές του προφίλ του, αν για παράδειγμα τη βδομάδα εκείνη συμμετείχε σε δύο νέα groups, δημοσίευσε δύο φορές με το προφίλ του και έκανε 4 φορές endorsements χρήστες του δικτύου του. Με τον τρόπο αυτό θα μπορεί να συγκρίνει ποιες ενέργειες φέρνουν περισσότερες προβολές και ποιες όχι, ειδικά αν παρακολουθεί και το γράφημα για σύγκριση των καθημερινών προβολών με τις καθημερινές ενέργειες.

Τέλος, η σελίδα με τις προβολές ενός LinkedIn προφίλ γίνεται διαθέσιμη στις mobile εφαρμογές του επαγγελματικού Κοινωνικού Δικτύου, διαθέτοντας και τις νέες προσθήκες οι οποίες αναφέρθηκαν προηγουμένως.

Πηγή: LinkedIn Blog

Ετικέτες: , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑