Νέος τύπος Facebook διαφήμισης για τοπικές επιχειρήσεις αξιοποιεί την τοποθεσία των χρηστών
Ημ/νία: 8 Οκτωβρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Θέλοντας το Facebook να τραβήξει το διαφημιστικό budget των τοπικών επιχειρήσεων από τα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες κλπ), δημιούργησε έναν νέο τύπο διαφήμισης ο οποίος αξιοποιεί την τοποθεσία των χρηστών.
Με ονομασία «Local Awareness», οι τοπικές επιχειρήσεις θα μπορούν μελλοντικά να επιλέγουν τη φυσική διεύθυνση τους, εισάγοντας την χειροκίνητα ή αυτόματα μέσω της Facebook σελίδας τους, και στη συνέχεια να επιλέγουν μία ακτίνα απόστασης γύρω από αυτή.
Δίνοντας και κάποιες ακόμη πληροφορίες, όπως σε τι ηλικία και φύλο γίνεται η στόχευση, και ποιο είναι το διαθέσιμο budget, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργούν τις διαφημίσεις τους και να στοχεύουν χρήστες οι οποίοι είναι συνδεδεμένοι στο Facebook και βρίσκονται κοντά στην επιχείρηση.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
1) Το Facebook Audience Network φέρνει κοντά προγραμματιστές και διαφημιστές!
2) Atlas, το νέο δίκτυο διανομής διαφημίσεων του Facebook
Πηγή: FB for Business