Το Facebook προτιμούν οι Social Media χρήστες για σύνδεση σε sites και εφαρμογές [Infographic]
Ημ/νία: 29 Οκτωβρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Ένας Social Media λογαριασμός δε χρησιμοποιείται σήμερα μονάχα για να επισκέπτεται ο χρήστης το κάθε social media site και να δημιουργεί περιεχόμενο ή να επικοινωνεί με φίλους τους. Χρησιμοποιείται και ως ταυτότητα του χρήστη για να μπορεί να συνδέεται σε sites και εφαρμογές, αποφεύγοντας να δημιουργήσει νέο λογαριασμό μέσω email και κωδικού πρόσβασης.
Έρευνα της Gigya για το 3ο τρίμηνο του 2014 δείχνει την κυριαρχία του Facebook στις social συνδέσεις με ποσοστό 58%, αφήνοντας δεύτερο το Google+ με ποσοστό 24% και τρίτα τα Yahoo και Twitter με ποσοστό το κάθε ένα 6%.
Το Facebook μετά την ανακοίνωση περί ανώνυμου και βελτιωμένου login σε εφαρμογές και sites, φαίνεται πως έπεισε τους χρήστες, αφού σε σύγκριση με το 2ο τρίμηνο του 2014 το Facebook ακολουθεί ανοδική πορεία.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα social logins σε mobile, διάφορες κατηγορίες και ανά ήπειρο, δείτε το Infographic που ακολουθεί.
(Κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα και ξανά κλικ σε αυτή στη νέα καρτέλα για μεγέθυνση)