Το Twitter δοκιμάζει mobile analytics μέσα στα tweets
Ημ/νία: 28 Νοεμβρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Όταν δημοσιεύουμε ένα δημόσιο tweet, έχει μεγάλο ενδιαφέρον να γνωρίζουμε πόσοι το είδαν, πόσοι αλληλεπίδρασαν με αυτό, καθώς και άλλες παρόμοιες πληροφορίες. Ειδικά όταν προσθέτουμε hashtags και η απήχηση γίνεται μεγαλύτερη.
Η ομάδα του Twitter έχει ήδη διαθέσει σε όλους τους χρήστες πρόσβαση στη σελίδα των analytics, με μπόλικες πληροφορίες για την απόδοση των tweets. Η προηγούμενη σελίδα αν και είναι προσβάσιμη εύκολα μέσω υπολογιστών, οι χρήστες τα βρίσκουν σκούρα από κινητές συσκευές.
Ένα νέο πείραμα έχει δώσει σε λίγους χρήστες την ικανότητα να βλέπουν analytics των tweets τους μέσα από κινητές συσκευές. Ανοίγοντας ένα δικό σας tweet μέσω της Android ή iOS εφαρμογής του Twitter, ίσως δείτε στο κάτω μέρος του την επιλογή «View Analytics Details», η οποία εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με τα συνολικά impressions (πόσοι είδαν το tweet), το συνολικό engagement (πόσοι αλληλεπίδρασαν με το tweet), το ρυθμό του engagement (ποσοστό όσων αλληλεπίδρασαν με το tweet από το σύνολο), καθώς και άλλες πληροφορίες, όπως πόσοι πάτησαν να ανοίξουν το tweet ή πόσοι πάτησαν σε σύνδεσμο, φωτογραφία ή βίντεο μέσα στο tweet, κλπ.
Τέλος, όλες οι πληροφορίες των mobile analytics προέρχονται φυσικά από τη web έκδοση των analytics και δεν πρόκειται για διαφορετικά νούμερα, αλλά για δεδομένα τα οποία είναι πιο εύκολα προσβάσιμα από κινητές συσκευές. Σίγουρα πρόκειται για μία λειτουργία την οποία θα θέλαμε σύντομα να δούμε σε όλους τους λογαριασμούς.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα Twitter analytics διαθέσιμα στην iOS εφαρμογή!
Πηγή: The Verge