Στα 750.000 δολάρια το κόστος των ημερήσιων Snapchat διαφημίσεων
Ημ/νία: 17 Ιανουαρίου 2015 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το Snapchat έχει ξεκινήσει να προβάλλει διαφημίσεις στους πάνω από 100 εκατ. χρήστες του από τα τέλη του 2014, με την πρώτη διαφήμιση να τρομάζει τους χρήστες λόγω του θέματος της. Έκτοτε, εκτός από την Universal Pictures, διαφημιστικοί πελάτες του Snapchat είναι επίσης και οι McDonald’s, Samsung, Macy’s και Electronic Arts.
Γιατί επιλέγουν το Snapchat για διαφήμιση τόσο μεγάλες εταιρίες; Η απάντηση σύμφωνα με το Adweek φαίνεται πως βρίσκεται στο κόστος των διαφημίσεων, αφού ένα ολοήμερο snap κοστίζει 750.000 δολάρια!
Το κόστος θεωρείται αρκετά υψηλό, αν επίσης λάβουμε υπόψιν πως η προβολή διαφημίσεων είναι προαιρετική, μιας και οι χρήστες επιλέγουν αν θα προβάλουν snaps με εικόνες ή βίντεο διαφημίσεων, και πως στη συνέχεια τα snaps διαφημίσεων εξαφανίζονται για πάντα μετά την προβολή τους. Από την πλευρά της, η ομάδα της δημοφιλούς εφαρμογής αυτοκαταστρεφόμενων μηνυμάτων δηλώνει πως προσφέρει ως target group κυρίως νέους σε ηλικία ανθρώπους και μάλιστα χρήστες οι οποίοι αλληλεπιδρούν με τις διαφημίσεις, αφού τις διαλέγουν για προβολή και δεν τους προβάλλονται αυτόματα.
Τέλος, θα πρέπει επίσης να αναφερθεί πως το Snapchat δε διαθέτει εργαλεία για αναφορές προόδου των διαφημίσεων, ούτε επίσης στόχευσης συγκεκριμένων χρηστών, με την ομάδα της εφαρμογής να έχει ήδη δηλώσει ενδιαφέρον για την κυκλοφορία τέτοιων εργαλείων.