DigiMa: Εκπαίδευση στο Digital Marketing από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ημ/νία: 24 Ιανουαρίου 2015 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α.) ξεκινά τη 2η εκπαιδευτική σειρά μαθημάτων πάνω στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και τα Κοινωνικά Δίκτυα.
Το λεγόμενο DigiMa, το οποίο προέρχεται από τις λέξεις Digital Marketing, απευθύνεται σε στελέχη τα οποία δραστηριοποιούνται στο Μάρκετινγκ και σε σχετικούς κλάδους, σε στελέχη τα οποία δραστηριοποιούνται σε ψηφιακές τεχνολογίες, σε ελεύθερους επαγγελματίες και εταιρείες συμβουλευτικών υπηρεσιών του Digital και του Μάρκετινγκ, καθώς και σε σημερινούς και μελλοντικούς επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται ή θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο διαδίκτυο.
Το DigiMa αποτελείται από 4 βασικές ενότητες, οι οποίες είναι οι εξής:
- Στρατηγική Ανάλυση και Σχεδιασμός
- Περιεχόμενο (content marketing), υπηρεσίες, πώληση
- Αξιοποίηση Δεδομένων και Μέτρηση Αποτελεσματικότητας
- Επικοινωνία και Προβολή
Εισηγητές των μαθημάτων DigiMa είναι εκπαιδευτικοί του Ο.Π.Α., στελέχη επιχειρήσεων από τον χώρο του ψηφιακού Μάρκετινγκ, καθώς και στελέχη μεγάλων εταιριών όπως είναι οι Google, ATCOM, ΕΤΕ, Mindworks, UX.lab, Focus-Bari, Hangover media, Carad, Tourix, MPASS, Obrela, Linkwise, κ.α.
Τέλος, τα μαθήματα διαρκούν συνολικά 72 ώρες, οι οποίες κατανέμονται σε μέρες εντός της εβδομάδας και σε μερικά Σάββατα, για 3 ολόκληρους μήνες. Το κόστος των μαθημάτων ανέρχεται σε 1100 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του βιβλίου που θα δοθεί στους συμμετέχοντες και των σημειώσεων των εισηγητών, με την επιδότηση ΛΑΕΚ 0,45% να βρίσκεται σε ισχύ.
Οι εγγραφές γίνονται μέχρι τις 28/1/2015, με σειρά προτεραιότητας και κατόπιν συνέντευξης. Τα μαθήματα ξεκινούν εντός του Φεβρουαρίου.
Πηγή: Δελτίο Τύπου