Οι Facebook marketers αποκτούν στόχευση ομογενών χρηστών

Ημ/νία: 17 Μαρτίου 2015 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Οι Facebook marketers όχι μόνο αποκτούν περισσότερα δεδομένα για να συμβουλεύονται για τις διαφημιστικές καμπάνιες τους, αλλά επίσης αποκτούν και νέες επιλογές για στόχευση κοινού, όπως για παράδειγμα η στόχευση συνολικά 92 εκατ. ομογενών χρηστών.

Facebook expats targeting

Η ομάδα του Facebook διέθεσε παγκοσμίως μία νέα επιλογή για στόχευση, μέσω της οποίας οι διαφημιστές μπορούν να στοχεύουν χρήστες οι οποίοι διαμένουν στο εξωτερικό με δύο τρόπους: Πρώτον με επιλογή των ομογενών που ζουν σε μια συγκεκριμένη χώρα και δεύτερον με επιλογή των ομογενών βάσει της χώρας από την οποία κατάγονται. Στην πρώτη περίπτωση, δηλαδή, θα μπορούσαμε να στοχεύσουμε ομογενείς άλλων χωρών που μένουν στην Ελλάδα, ενώ στη δεύτερη Έλληνες ομογενείς που μένουν σε διάφορες χώρες.

Προς το παρόν, η στόχευση επιτρέπεται σε εθνικό επίπεδο για χρήστες από Βραζιλία, Ινδονησία, Κίνα, Νότια Αφρική και Ινδία.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της νέας επιλογής για στόχευση Facebook χρηστών είναι αυτό της αεροπορικής εταιρίας Etihad Airways, η οποία στόχευσε 27 εκατ. Ινδουιστές ομογενείς οι οποίοι θα επέστρεφαν στην Ινδία για το φεστιβάλ Diwali.

Πηγή: FB for Business

Ετικέτες: , , , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑