Audience insights: τώρα και από το Twitter
Ημ/νία: 28 Μαΐου 2015 | by Δήμητρα Κατερέλου
0Το Twitter έδωσε (επιτέλους) στους χρήστες του την υπηρεσία των audience insights. Χρήσιμες στατιστικές πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν από έναν απλό χρήστη μέχρι τους advertisers, προκειμένου να μάθουν την απόδοση των posts τους και όχι μόνο.
Το συγκεκριμένο εργαλείο συλλέγει δεδομένα για τους ακόλουθους και για όλους εκείνους που μένουν πιστοί με τα οργανικά tweets (engagement). Οι marketers, μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να εντοπίσουν και να στοχεύσουν νέο κοινό για τις καμπάνιες τους. Μπορείτε να δείτε στοιχεία όπως δημογραφικά, ενδιαφέροντα, καταναλωτικές συμπεριφορές και πολλά ακόμη.
Η πρόσβαση στο εργαλείο audience insights γίνεται ως εξής: κάνετε login στο ads.twitter.com και επιλέγετε “Audience Insights” από την αναπτυσσόμενη λίστα στην κορυφή της οθόνης στην επιλογή “Analytics”. Διαφορετικά, μπορείτε να συνδεθείτε στο https://analytics.twitter.com/ και να επιλέξετε ξανά από την κορυφή της οθόνης την επιλογή “Followers”. Κάποιες πληροφορίες είναι διαθέσιμες μόνο για τις ΗΠΑ, όμως σύμφωνα με το Twitter, αναμένονται σύντομα και για άλλες χώρες.
Πηγή: Twitter Advertising Blog