Προβολή διαφημίσεων στο Twitter ανάλογα με τις εφαρμογές που κατεβάσατε

Ημ/νία: 11 Ιουνίου 2015 | by Δήμητρα Κατερέλου

0

Την προβολή διαφημίσεων για νέες εφαρμογές με βάση αυτές που έχετε ήδη κατεβάσει, ετοιμάζει το Twitter. Η νέα αυτή προσθήκη, η οποία ονομάζεται “installed app category targeting”, θα αποτελέσει ένα εργαλείο για τους advertisers προκειμένου να στοχοποιήσουν τις διαφημίσεις τους σε χρήστες οι οποίοι προηγουμένως είχαν εγκαταστήσει παρόμοιου περιεχομένου εφαρμογές.

Twitter στοχοποίηση διαφήμισης

Για παράδειγμα, εάν κάποιος advertiser θέλει να στοχοποιήσει τη διαφήμισή του για εφαρμογές που έχουν να κάνουν με διαχείριση εργασιών (task management), θα πρέπει να επιλέξει την κατηγορία Productivity ώστε να προσεγγίσει όλους εκείνους τους χρήστες που πρόσφατα κατέβασαν παρόμοιες εφαρμογές. Ακόμη, το Twitter προσφέρει έναν πίνακα ελέγχου με στατιστικά στοιχεία, για να βλέπουν οι advertisers κατά πόσο οι διαφημίσεις τους είναι πετυχημένες.

Πηγή: mashable.com

Ετικέτες: , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο



Πήγαινε με πάνω ↑