Προβολή διαφημίσεων στο Twitter ανάλογα με τις εφαρμογές που κατεβάσατε
Ημ/νία: 11 Ιουνίου 2015 | by Δήμητρα Κατερέλου
0Την προβολή διαφημίσεων για νέες εφαρμογές με βάση αυτές που έχετε ήδη κατεβάσει, ετοιμάζει το Twitter. Η νέα αυτή προσθήκη, η οποία ονομάζεται “installed app category targeting”, θα αποτελέσει ένα εργαλείο για τους advertisers προκειμένου να στοχοποιήσουν τις διαφημίσεις τους σε χρήστες οι οποίοι προηγουμένως είχαν εγκαταστήσει παρόμοιου περιεχομένου εφαρμογές.
Για παράδειγμα, εάν κάποιος advertiser θέλει να στοχοποιήσει τη διαφήμισή του για εφαρμογές που έχουν να κάνουν με διαχείριση εργασιών (task management), θα πρέπει να επιλέξει την κατηγορία Productivity ώστε να προσεγγίσει όλους εκείνους τους χρήστες που πρόσφατα κατέβασαν παρόμοιες εφαρμογές. Ακόμη, το Twitter προσφέρει έναν πίνακα ελέγχου με στατιστικά στοιχεία, για να βλέπουν οι advertisers κατά πόσο οι διαφημίσεις τους είναι πετυχημένες.
Πηγή: mashable.com