Πώς να κάνετε το προφίλ σας στο LinkedIn να ξεχωρίζει (μέρος 1ο)

Ημ/νία: 22 Ιουνίου 2015 | by Αρσένης Πασχόπουλος

0

Όταν ρωτάω πολλές φορές πελάτες ή εκπαιδευόμενους σε σεμινάρια «πόσους Έλληνες χρήστες πιστεύετε πως έχει το LinkedIn», τα νούμερα που μου δίνουν είναι της τάξης των 10.000, 20.000, 50.000 ή το πολύ 100.000 χιλιάδων (από τους πιο … «τολμηρούς»).

Όταν μαθαίνουν βέβαια ότι το πραγματικό νούμερο εδώ και 2 μήνες περίπου είναι πάνω από 1.000.000, πέφτουν από τα σύννεφα.  Ναι, οι Έλληνες στο LinkedIn έχουν ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο!  4,233 web developers, 11,692 marketing managers, 5,053 γιατροί, 85,239 στον κλάδο των πωλήσεων, …

Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε πως, με όλον αυτό τον «συνωστισμό» από επαγγελματίες, θα κάνετε το δικό σας προφίλ να ξεχωρίζει και να βγαίνει ψηλά, όταν κάποιος αναζητά την ειδικότητά σας.

LinkedIn

Συμπληρώστε το προφίλ σας στο 100%

Αν υπάρχει ένα και μοναδικό πράγμα που θα πρέπει να κάνετε οπωσδήποτε είναι να δημιουργήσετε ένα πλήρες προφίλ και να το κρατάτε ενημερωμένο συνεχώς.

Λέξεις – κλειδιά παντού

Το δεύτερο πιο σημαντικό είναι να σκεφτείτε και να επιλέξετε όχι παραπάνω από 3 λέξεις κλειδιά που σας περιγράφουν επαγγελματικά και να τις τοποθετήσετε μέσα στις διάφορες ενότητες που απαρτίζουν το προφίλ σας.

Headline

LinkedIn προφίλ

(Το λάθος που κάνουν πολλοί στον τίτλο – κάτω από το όνομα – είναι πως βάζουν το όνομα της εταιρείας τους και μετά την ιδιότητά τους)

Summary & Experience

Ξεκινήστε την εισαγωγή στην περίληψη του ποιος είστε και τι στόχους έχετε με τις λέξεις κλειδιά που σας περιγράφουν.

Current positions, Projects, Skills

Κάντε το ίδιο στους τίτλους και στις περιγραφές των τρεχουσών και των προηγούμενων θέσεων εργασίας σας, στην ενότητα projects, όπου περιγράφετε την συμμετοχή σας σε έργα στα οποία έχετε λάβει μέρος, και στα skills που έχετε.

Συμπληρώστε επίσης με λέξεις κλειδιά και τα υπόλοιπα πεδία που σας δίνει το LinkedIn για να περιγράψετε το ποιος είστε: Certifications, Publications, Education, Interests, Honors and Awards, Organizations.

Plugins & Buttons

Η αύξηση της επισκεψιμότητας του προφίλ σας είναι το τρίτο πιο σημαντικό «εργαλείο».  Για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του προφίλ σας, δημιουργήστε στο site, στο blog και στην email υπογραφή σας ένα LinkedIn button.  Μπορείτε να βρείτε την πλήρη γκάμα που σας δίνει το LinkedIn εδώ https://www.linkedin.com/profile/profile-badges.  Επισκεφθείτε επίσης και αυτή την σελίδα http://developer.linkedin.com/plugins για ακόμη μεγαλύτερη ποικιλία από plugins.

Δημιουργήστε ένα Vanity URL

Vanity URL είναι η διεύθυνση της «ματαιοδοξίας» (την ονομάζουν έτσι γιατί είναι μοναδική για κάθε χρήστη άπαξ και την βρει διαθέσιμη και την επιλέξει). Αλλάξτε το αρχικό, τεραστίων διαστάσεων και δυσνόητο, URL που δίνει το LinkedIn με το Vanity URL που θα επιλέξετε (το δικό μου για παράδειγμα είναι το gr.linkedin.com/in/arsenis).  Έτσι θα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στην κάρτα σας ή στην υπογραφή σας στα mails που στέλνετε ώστε να μπορεί όποιος θέλει να επισκεφθεί το προφίλ σας με ένα κλικ και έτσι να σας βοηθήσει να ανεβείτε και στα αποτελέσματα αναζήτησης στο LinkedIn.

Privacy & Settings

Ρυθμίστε το προφίλ σας ώστε να είναι πλήρως ορατό σε όλα τα μέλη του LinkedIn.  Επίσης, ρυθμίστε το προφίλ σας έτσι ώστε να είναι πλήρως ορατό όταν βλέπετε τα προφίλ άλλων μελών του LinkedIn, ώστε να τους δώσετε την ευκαιρία να δουν ποιος είστε (εκτός αν έχετε λόγους να το κρύψετε) και να επισκεφθούν κι εκείνοι το προφίλ σας.

LinkedIn profile visibility

Ζητήσετε Recommendations

Τα recommendations είναι διαφορετικά από τα skill endorsements.  Στην δεύτερη περίπτωση κάποιος ο οποίος σας γνωρίζει, προσυπογράφει ότι έχετε όντως ένα skill το οποίο έχετε συμπεριλάβει στο προφίλ σας.  Το recommendation είναι μια «συστατική επιστολή»  που σας δίνει κάποιος συνεργάτης, προϊστάμενος, ή υφιστάμενός σας.  Προσπαθήστε να «μαζέψετε» τουλάχιστον 10 recommendations.

Ετικέτες: , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Ο Αρσένης Πασχόπουλος είναι από τους πρώτους marketers του διαδικτύου στην Ελλάδα με δράση η οποία ξεκινά το 1996. Είναι Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line. Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και "Ηλεκτρονικό Εμπόριο " (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος). Για 4 χρόνια ήταν υπεύθυνος εκπαίδευσης για τραπεζικά συστήματα online πληρωμών στην First Data. Έχει εργαστεί στα τμήματα marketing των εταιρειών Shell, Johnson&Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου, Γενική Χημικών Προϊόντων. Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου. Για 4 χρόνια ήταν υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας). Είναι απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University.



Πήγαινε με πάνω ↑