Προωθήστε την εκδήλωσή σας μέσα από τα Social Media (Μέρος 1ο)
Ημ/νία: 10 Νοεμβρίου 2015 | by Αρσένης Πασχόπουλος
0Προετοιμάζετε μια εκδήλωση και θέλετε να προσελκύσετε συμμετέχοντες μέσα από τα social media; Πολύ καλή επιλογή (αν το σκέφτεστε ακόμη, το άρθρο αυτό ήρθε για να σας πείσει).
Ξεκινήστε με το να χωρίσετε την διαδικασία σε 3 φάσεις:
- Πριν την εκδήλωση, όπου θα πέσει το κύριο βάρος της προβολής και διαφήμισης της εκδήλωσης
- Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, όπου θα αποθανατίσετε τα «δρώμενα» για να τα χρησιμοποιήσετε ως υλικό για να προβάλετε τους συμμετέχοντες αλλά και την επιτυχία της εκδήλωσής σας, και να δείξετε σε αυτούς που δεν ήρθαν γιατί δεν πρέπει να χάσουν την επόμενή σας εκδήλωση.
- Μετά την εκδήλωση (αυτή την φάση την αμελείτε συνήθως), για ευχαριστίες στους συμμετέχοντες από τους διοργανωτές και για να προετοιμάσετε το κοινό σας για την επόμενη εκδήλωση
Πριν την εκδήλωση
Ξεκινήστε τουλάχιστον ένα μήνα πριν, δημιουργώντας υλικό για posts και διαφήμιση στα social media. Το υλικό που θα συμπεριλάβετε στα posts σας μπορεί να περιλαμβάνει:
- Teaser posts: posts τα οποία θα μιλούν για «κάτι που έρχεται», δίνοντας κάποιες πληροφορίες, χωρίς όμως να αποκαλύπτουν την εκδήλωση.
- Video στο οποίο παρουσιάζετε την εκδήλωση
- Φωτογραφίες από προηγούμενη εκδήλωση
- Μαρτυρίες (video / φωτογραφίες) παρευρισκόμενων σε προηγούμενες εκδηλώσεις σας.
- Δωρεάν υλικό (αν η εκδήλωσή σας έχει σχέση με π.χ. την εξυπηρέτηση πελατών, οι ομιλητές μπορούν να κάνουν posts με σχετικά tips).
- Μίνι videos και posts των ομιλητών για το θέμα που θα αναπτύξουν ή φωτογραφίες με ατάκες οι οποίες θα συνοψίζουν τα κύρια σημεία των ομιλιών τους.
- Posts σχετικά με εκπτώσεις (early bird discounts)
- Hashtag (#) για το event: Δημιουργήστε ένα μοναδικό hashtag το οποίο θα χρησιμοποιείτε σε όλα τα social media
- Διαγωνισμούς στα Facebook, Twitter, Instagram & Pinterest για δωρεάν θέσεις και άλλα δώρα στην εκδήλωση.
Το παραπάνω υλικό θα το αναρτήσετε σε όλες τις social media παρουσίες σας, αλλά και στα social media των χορηγών και των συνεργατών (ομιλητών, χώρου εκδήλωσης, τεχνικής εταιρείας) που θα συμβάλουν στη διεξαγωγή της εκδήλωσης.
Δεν θα ξεχάσετε βέβαια να δημιουργήσετε ένα event στο Facebook. Αν η εκδήλωσή σας επαναλαμβάνετε κάθε χρόνο ή και μέσα στο χρόνο, ίσως θα πρέπει να φτιάξετε Facebook page ή group, Twitter profile, Pinterest board, ή και Instagram profile ειδικά για την εκδήλωση αυτή.
Σε ότι αφορά στη διαφήμιση, δημιουργήστε διαφορετικά γραφιστικά και επιλέξτε το κοινό σας με προσοχή, με βάση τα κριτήρια στόχευσης που σας δίνουν τα social media. Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε remarketing (την δυνατότητα να δείχνετε διαφημίσεις σε αυτούς που έχουν επισκεφθεί πρώτα το site όπου προβάλετε την εκδήλωση).
Στο δεύτερο μέρος του άρθρου θα εξετάσουμε τις φάσεις «Κατά τη διάρκεια» και «Μετά την εκδήλωση».