Εστιατόρια και Social Media: συνταγή επιτυχίας μέρος 1ο

Ημ/νία: 8 Δεκεμβρίου 2015 | by Αρσένης Πασχόπουλος

0

Είστε ένας από τους επιχειρηματίες που, είτε έχουν εστιατόριο εδώ και χρόνια, είτε αποφάσισαν να τολμήσουν να μπουν στο χώρο της εστίασης και να πολεμήσουν την κρίση; Αυτό το άρθρο γράφτηκε ειδικά για σας (αλλά είμαι σίγουρος πως θα δώσει «τροφή» για σκέψεις και σε άλλους επιχειρηματίες) ώστε να πάρετε ιδέες για το πώς θα χρησιμοποιήσετε τα social media για να προβάλετε την επιχείρησή σας και να αυξήσετε την πελατεία σας.

1. Φωτογραφία, φωτογραφία, φωτογραφία

Αν ισχύει μια φορά για όλες τις άλλες επιχειρήσεις, για τα εστιατόρια και κάποιες ακόμη υπηρεσίες ισχύει διπλά!  Ανεβάστε λαχταριστές φωτογραφίες των πιάτων σας για να μας ανοίξετε την όρεξη και να θέλουμε να σας επισκεφθούμε (ή να παραγγείλουμε τηλεφωνικά).  Προσοχή στο timing: το πρωί οι αναρτήσεις για καφέ και το μεσημέρι και βράδι για φαγητό.

tigania2. Αναρτήστε το μενού σας

Όσο κι αν ακούγετε περιττή αυτή η συμβουλή, πολλοί εστιάτορες ξεχνούν να ανεβάσουν το μενού τους ηλεκτρονικά στα social media, είτε με την χρήση κάποιας εφαρμογής είτε με τις έτοιμες λύσεις που δίνει το Facebook.

3. Αντλήστε περιεχόμενο από τους πελάτες σας

Διοργανώστε ένα φωτοδιαγωνισμό, ζητώντας από τους πελάτες σας να φωτογραφίσουν το αγαπημένο τους πιάτο ή τον εαυτό τους και την παρέα τους στο εστιατόριο ή το μπαρ σας. 

Αν κάποιοι πελάτες σας κάνουν κάποιο post ή σχόλιο, μην ξεχνάτε να τους απαντάτε, είτε ευχαριστώντας τους για τα καλά τους λόγια, είτε διερευνώντας κάποιο πρόβλημά τους.

facebook4. Δείξτε το προσωπικό σας εν δράσει

people5. Δείξτε τα βραβεία σας

awards6. Ανεβάστε αφιερώματα που έχει κάνει ο τύπος για σας

ή καλέστε Food bloggers να δοκιμάσουν τις συνταγές σας και να γράψουν για σας

7. Blogαρετε εσείς οι ίδιοι

Δημιουργήστε ένα Food Blog ή ένα blog για το εστιατόριό σας.  Γράψτε συνταγές, δείξτε μια ανακαίνιση του εστιατορίου, δώστε food tips …

8. Δώστε κουπόνια και εκπτώσεις

discounts

Τα επόμενα 7+1 tips την ερχόμενη εβδομάδα

Ετικέτες: , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Ο Αρσένης Πασχόπουλος είναι από τους πρώτους marketers του διαδικτύου στην Ελλάδα με δράση η οποία ξεκινά το 1996. Είναι Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line. Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και "Ηλεκτρονικό Εμπόριο " (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος). Για 4 χρόνια ήταν υπεύθυνος εκπαίδευσης για τραπεζικά συστήματα online πληρωμών στην First Data. Έχει εργαστεί στα τμήματα marketing των εταιρειών Shell, Johnson&Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου, Γενική Χημικών Προϊόντων. Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου. Για 4 χρόνια ήταν υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας). Είναι απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University.



Πήγαινε με πάνω ↑