Social Media Vs TV: 1-0!
Ημ/νία: 16 Ιουνίου 2016 | by Δήμητρα Κατερέλου
0Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το γεγονός ότι τα κοινωνικά δίκτυα έχουν κατακλύσει τη ζωή μας και αποτελούν μέρος της καθημερινότητας μας. Σύμφωνα με έρευνα του Reuters Institute for the Study of Journalism, τα κοινωνικά δίκτυα ξεπερνούν σε επιλογή για ενημέρωση από αυτή της τηλεόρασης.
Στην έρευνα συμμετείχαν άτομα ηλικίας 18 έως 24 ετών και τα αποτελέσματά της έχουν ως εξής:
- 28% δηλώνει πως επιλέγει τα social media ως βασική πηγής ενημέρωσης
- 24% επιλέγει τη τηλεόραση για την ενημέρωσή του
Επιπλέον, η έρευνα υπέδειξε πως το 51% των ατόμων που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, επιλέγει τα social media ως βασική πηγή ενημέρωσης.
Στην μάχη των κοινωνικών δικτύων, το Facebook φαίνεται να συνεχίζει να κρατά τα ηνία με ποσοστό 44%, καθώς οι υπηρεσίες που προσφέρει στους publishers απευθύνονται σε ένα ιδιαίτερα γιγάντιο κοινό. Οι επόμενοι ανταγωνιστές είναι το YouTube με 19% και το Twitter με 10%.
Πηγή: Ναυτεμπορική