7 δημιουργικές Snapchat συμβουλές για να βελτιώσετε τις ιστορίες σας

Ημ/νία: 20 Σεπτεμβρίου 2016 | by Πρόδρομος Μελετιάδης

0

Σκέφτεστε πως θα διατηρήσετε την δέσμευση με τους Snapchat χρήστες σας;

Ψάχνετε να βρείτε τρόπους για να βελτιώσετε τις Snapchat ιστορίες σας;

Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε 7 τρόπους για να κρατήσετε τους ανθρώπους σας σε εγρήγορση με τις Snapchat ιστορίες σας.

#1. Φροντίστε να είναι σε κίνηση τα μάτια τους

Όταν τραβάτε βίντεο που δείχνει σε όλη τη διάρκεια ένα κεφάλι που δεν κουνιέται, τότε το μόνο σίγουρο είναι ότι μετά από λίγα δευτερόλεπτα θα αρχίσουν να βαριούνται.

1

#2. Να γίνετε δημιουργικοί και να παίζετε με τα φίλτρα

Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε με το Snapchat. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε emojis, 3D stickers, κείμενο, φίλτρα, γέο-φίλτρα και πολλά άλλα.

2

#3. Κρατήστε τα Snaps σας Snappy

Δέκα δευτερόλεπτα δεν ακούγονται πολλά, αλλά για το Snapchat είναι. Δεν χρειάζεται να δείξετε κάθε snap στην ιστορία σας για 10 δευτερόλεπτα. Ειδικά με τις φωτογραφίες, το ανθρώπινο μυαλό είναι γρήγορο.

3

#4. Πειράξτε τους

Προσπαθήστε να τους ιντριγκάρετε με την ιστορία σας. Για να κινητοποιήσετε το κοινό σας να συνεχίζει να βλέπει, πείτε τους αμέσως αν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον, χρήσιμο ή διασκεδαστικό. Αν έχει η ιστορία σας κάποια από αυτά τα κριτήρια το ενδιαφέρον του κοινού σας θα διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα.

4

#5. Πείτε μία ιστορία

Για κάποιο λόγο έχει ονομαστεί Snapchat ιστορία. Αν θέλετε το κοινό σας να βλέπει τα snap σας μέχρι το τέλος, χρειάζεται να έχετε δημιουργήσει ένα αφήγημα. Ως άνθρωποι, θέλουμε να δούμε πως τελειώνει μία ιστορία. Μπορούν οι ιστορίες σας να ξεκινούν με ένα θέμα που μπορεί να λυθεί;

Η ομορφιά του Snapchat είναι ότι μπορείτε να το ενσωματώσετε εύκολα στον τρόπο ζωής σας και τις καθημερινές σας συνήθειες. Συνήθως, οι καλύτερες ιστορίες έχουν μικρό προγραμματισμό.

5

#6. Προσθέστε κείμενο

Δεν είναι πάντα εύκολο, αλλά προσθέστε λίγο κείμενο για να υπογραμμίσετε ένα συγκεκριμένο σημείο. Χρησιμοποιώντας κείμενο, το κοινό σας είναι πολύ πιθανό να θέλει να μάθει περισσότερα χωρίς να χρειάζονται επιπλέον εξηγήσεις.

6

#7. Γυρίστε και στον άνθρωπο που τραβάει με την κάμερα

Η μεγαλύτερη δέσμευση έρχεται όταν γνωρίζετε στο κοινό σας σημαντικούς ανθρώπους. Σε συναντήσεις, για παράδειγμα, κάντε μία μικρή εισαγωγή ποιοι άνθρωποι είναι μαζί σας και δώστε τους το λόγο για ένα μικρό χαιρετισμό.

7

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι όταν οι άνθρωποι δεν τηρούν το πλαίσιο της πλατφόρμας. Αυτό δεν είναι το LinkedIn! Θυμηθείτε, το Snapchat έγινε γνωστό ως ένα διασκεδαστικό app μηνυμάτων, οπότε κρατήστε το ως έχει. Μπορείτε ακόμα να είστε επαγγελματίες, αλλά κρατήστε το ανάλαφρο και προσπαθήστε να δείχνετε τον αληθινό εαυτό σας.

Ετικέτες: ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

είναι Σύμβουλος Ανάπτυξης και Καινοτομίας σε διάφορα πεδία της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ. Το όραμα του είναι να συμβάλλει στη δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας μέσω μιας ουσιαστικότερης επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων συνδυάζοντας τις γνώσεις που απέκτησε σπουδάζοντας Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ και συνεχίζει να αποκτά σε τομείς κοινωνικής ψυχολογίας κ.α. Είναι υπέρμαχος της χρήσης της συγχρονής τεχνολογίας και του digital marketing σε όλα τα επίπεδα δράσης social media , blogs, internet. Πιστεύει ότι οι άνθρωποι μπορούν να επιδείξουν ηγετική συμπεριφορά και να επιτύχουν σε ότι αναλαμβάνουν αρκεί να έχουν συγκεκριμένο όραμα, να ακολουθούν συγκεκριμένο σχέδιο δράσης, να είναι ακέραιοι.



Πήγαινε με πάνω ↑