E-shop μέσα στο Instagram;
Ημ/νία: 8 Νοεμβρίου 2016 | by Δήμητρα Κατερέλου
0Το μεγάλο κοινωνικό δίκτυο Instagram, δοκιμάζει τις τελευταίες μέρες τη δυνατότητα των χρηστών να αγοράζουν το προϊόν που εμφανίζεται σε μια εικόνα μέσα από κάποια ανάρτηση. Η συγκεκριμένη δοκιμή είναι προς το παρόν διαθέσιμη για έναν περιορισμένο αριθμών χρηστών iOS συσκευών.
Η διαδικασία αγοράς είναι ιδιαίτερα απλή: ο χρήστης εντοπίζει την εικόνα και κατ’ επέκταση το προϊόν που επιθυμεί και επιλέγοντάς το, εμφανίζεται η περιγραφή Shop Now. Στην παρούσα φάση, μόνο 20 brands “τρέχουν” τη συγκεκριμένη υπηρεσία μεταξύ αυτών η Levi’s, Macy’s και Coach. Το Instagram εξετάζει το ενδεχόμενο οι χρήστες να μπορούν να αποθηκεύουν τα προϊόντα και τις αναρτήσεις των εταιριών, ώστε να έχουν πρόσβαση σε αυτά όποτε το επιθυμούν. Μια μορφή e-shop ουσιαστικά, μέσα σε ένα κοινωνικό δίκτυο. Με λίγα λόγια, δάκτυλος του Facebook.