Με εμφάνιση σχετικότητας πλέον τα αποτελέσματα αναζήτησης στο Twitter
Ημ/νία: 27 Δεκεμβρίου 2016 | by Δήμητρα Κατερέλου
0Μέσα στο 2016, το Twitter ήδη άρχισε να απομακρύνεται από την ιδέα την χρονολογικής εμφάνισης μέσα το News Feed των χρηστών, προκειμένου να ενισχύσει το engagement. Αυτήν την φορά, ο αλγόριθμος της σχετικότητας αναλαμβάνει τα ηνία και στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Συγκεκριμένα, το Twitter θέλει όταν οι χρήστες αναζητούν κάτι, το αποτελέσμα της αναζήτησής τους να τους επιστρέφει σχετική πληροφορία, και όχι tweets που απλά συμπεριλαμβάνουν τη λέξη κλειδί που χρησιμοποίησαν. Όπως αναφέρει και εκπρόσωπος, το Twitter μπορεί να χρησιμοποιήσει τον τρόπο που ένας χρήστης έχει αλληλεπιδράσει με τα tweets και μέσω αυτής της συλλογής “συμπεριφοράς”, να γίνεται η κατάταξη των αποτελεσμάτων. Η διαδικασία αυτή, όπως φαίνεται και στο δείγμα αναζήτησης στην παρακάτω εικόνα, ουσιαστικά τοποθετεί στην κορυφή των αποτελεσμάτων επίσημους λογαριασμούς, βάζοντας σε δεύτερη μοίρα τα accounts των απλών χρηστών.