Τέσσερεις πυλώνες επιτυχημένης στρατηγικής προς το κοινό των IT experts
Ημ/νία: 30 Ιανουαρίου 2017 | by Δημήτρης Θωμαδάκης
0Ολόκληρα βιβλία (και blogs) έχουν γραφτεί για μία επιτυχημένη πορεία στα κοινωνικά δίκτυα. Πολλές φορές όμως, το μυστικό είναι πολλές μικρές συνταγές. Όπως σε αυτή την περίπτωση, που έχουμε τα 4 «C» της στρατηγικής για εταιρείες που απευθύνονται στους πληροφορικάριους. Δηλαδή σε ένα ομολογουμένως «δύσκολο» κοινό που ήδη ξέρει «τι του γίνεται» και δεν πείθεται εύκολα από προωθητικές ενέργειες. Ιδιαίτερη έμφαση λοιπόν σε Content, Conversations, Community και Connections, όπως βλέπετε και παρακάτω!