Το mobile marketing ανεβάζει ταχύτητα το καλοκαίρι

Ημ/νία: 25 Αυγούστου 2017 | by Δημήτρης Θωμαδάκης

0

Η εποχικότητα στις καμπάνιες marketing δεν περιορίζεται μόνο στις προσφορές και τις εκπτώσεις, αλλά επίσης και στο είδος των συσκευών που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές για να αναζητήσουν και να αγοράσουν προϊόντα online. Σε μια ανάλυση καμπάνιας, που διενεργήθηκε από την RTB House, η διεθνής τεχνολογική εταιρεία που παρέχει λύσεις retargeting χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής βρήκε ότι η δραστηριότητα σε smartphone και tablet αυξήθηκε κατά 30% κατά τους θερινούς μήνες.

Καθώς οι φορητές συσκευές γίνονται αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, το μερίδιο των desktop συσκευών στη διαφήμιση επιβραδύνεται σταδιακά, ενώ οι δαπάνες μέσω φορητών συσκευών αυξάνονται ραγδαία.

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση Internet Advertising Revenue από τη PricewaterhouseCoopers και το Interactive Advertising Bureau, τα έσοδα από τις ψηφιακές διαφημίσεις αυξήθηκαν στα 72,5 δις δολάρια το 2016, κατά 22% από το 2015. Για πρώτη φορά, οι mobile διαφημίσεις αντιστοιχούσαν σε πάνω από το μισό της διαφημιστικής δαπάνης, σε ποσό 36,6 δις δολάρια, ποσοστό 51% των συνολικών εσόδων από τις ψηφιακές διαφημίσεις.

Η αυξανόμενη δύναμη του mobile λοιπόν φέρνει στο προσκήνιο τις programmatic-based ενέργειες αυτό το καλοκαίρι. Η RTB House διαπίστωσε, χρησιμοποιώντας στοιχεία από περισσότερες από 40 αγορές σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία και Ειρηνικός, Μέση Ανατολή και Αφρική, ότι τα smartphones και τα tablet είναι οι συσκευές που προτιμούν περισσότερο οι χρήστες το καλοκαίρι.

Ο αριθμός των conversions από φορητές συσκευές ανέβηκε κατά τον Ιούλιο και Αύγουστο του 2016, όπου η χρήση των smartphone ήταν από 27% έως 36% υψηλότερη από τον μέσο όρο τους έτους. Τα smartphone και tablet έδωσαν συνδυαστικά το 28% των συνολικών conversion στον πρώτο μήνα και σχεδόν 30% κατά τον δεύτερο μήνα (τα smartphones έδωσαν ποσοστό 24% και περισσότερο από 25% αντίστοιχα, ενώ τα tablet πάνω από 4% και στους δύο μήνες).

Ο Αλέξανδρος Ρήγας, CEO της Impruvo, Αποκλειστικού Αντιπροσώπου της RTB House στην Ελλάδα, τονίζει ότι με την ανοδική πορεία χρήσης των φορητών συσκευών οι marketers πρέπει να λαμβάνουν πλέον υπόψη και την εποχικότητα αυτών των μέσων. «Η χρήση φορητών συσκευών αυξάνεται σημαντικά όσο οι άνθρωποι βρίσκονται έξω, είναι σε διακοπές ή κάνουν σύντομα ταξίδια. Οι performace-based ενέργειες που χρησιμοποιούν καμπάνιες σε διαφορετικά μέσα μπορούν να στοχεύσουν αυτούς τους χρήστες, δίνοντας τη δυνατότητα στους διαφημιστές να αξιοποιήσουν όχι μόνο τα χρονικά περιθώρια στις προσφορές τους, αλλά και τις οθόνες που θα χρησιμοποιηθούν.»

Και συνεχίζει ότι «με τα σωστά retargeting εργαλεία, οι marketers μπορούν να αντιδρούν άμεσα στις εκάστοτε συμπεριφορές των καταναλωτών στα διαφορετικά στάδια της αγοράς. Γνωρίζοντας πως και πότε οι καταναλωτές θα συνδεθούν σε συγκεκριμένες πλατφόρμες, είναι σε θέση να σχεδιάσουν διαφημιστικές στρατηγικές ανα τομείς διαφορετικών χρηστών, που χωρίζονται σε επισκέπτες, πιθανοί αγοραστές και πελάτες, και να προσφέρουν πιο ακριβή και προσωποποιημένα μηνύματα κατά τις ώρες αιχμής.»

Η τάση αυξημένης χρήσης φορητών συσκευών το καλοκαίρι δείχνει μια μεγαλύτερη ανάπτυξη στο mobile marketing συνολικά. Το 2016, ο μέσος όρος του μεριδίου των φορητών συσκευών από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο είχε conversions από φορητές συσκευές σε ποσοστό περίπου 19%. Το ίδιο διάστημα το 2017, το νούμερο αυτό αυξήθηκε σε πάνω από 28%, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 50%. Με αυτή τη λογική υποθέτουμε ότι το διάστημα Ιούνιος-Αύγουστος θα φέρει τα ίδια ή ακόμη και υψηλότερα ποσοστά.

Η έκθεση βασίζεται σε στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από περισσότερες από 1.000 καμπάνιες που πραγματοποιήθηκαν με το μοντέλο RTB, μια τεχνολογία online διαφημίσεων που επιτρέπει την αγορά και την πώληση ενός μοναδικού ad view σε πραγματικό χρόνο. Τα δεδομένα προήλθαν από το Device Report των πελατών προσωποποιημένου retargeting της RTB House.

Η RTB House είναι μια από τις ελάχιστες εταιρείες στον κόσμο που ανέπτυξε και εφάρμοσε την δική της τεχνολογία για την αγορά διαφημίσεων με real-time bidding. Η εταιρεία έχει παρουσία σε παγκόσμιο επίπεδο και τρέχει καμπάνιες σε 40 αγορές σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία και Ειρηνικό, Μέση Ανατολή και Αφρική.

Ετικέτες: ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο



Πήγαινε με πάνω ↑