Google News: κατάργηση της πολιτικής First Click Free
Ημ/νία: 2 Οκτωβρίου 2017 | by Δημήτρης Θωμαδάκης
0Η Δημοσιογραφία παρέχει έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση, διαμορφώνοντας την εικόνα που έχουμε για σημαντικά θέματα και ωθώντας μας να μάθουμε περισσότερα αναζητώντας την αλήθεια. Το κοινό έρχεται στη Google αναζητώντας υψηλής ποιότητας περιεχόμενο και η αποστολή μας είναι να τους βοηθήσουμε να το βρουν. Ωστόσο, κάποιες φορές αυτό το περιεχόμενο είναι προσβάσιμο μόνο με συνδρομή.
Παρότι έρευνες έχουν δείξει ότι το κοινό έχει εξοικειωθεί με την ιδέα να πληρώνει για τις ειδήσεις, η κάποιες φορές περίπλοκη διαδικασία να εγγραφούν ως συνδρομητές μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά. Αυτό δεν είναι ό,τι καλύτερο ούτε για τους χρήστες ούτε για τους εκδότες που βλέπουν τις συνδρομές ως μία σημαντικά αυξανόμενη πηγή εσόδων.
Για να αντιμετωπιστούν αυτά τα προβλήματα η Google έχει επικοινωνήσει στους εκδότες το πώς θα υποστηρίξει το συνδρομητικό περιεχόμενο που παράγουν με επίκεντρο τα παρακάτω:
- Αρχικά, η υπηρεσία Flexible Sampling θα αντικαταστήσει το First Click Free. Οι εκδότες είναι σε θέση να καθορίσουν καλύτερα ποιό επίπεδο ελεύθερης δειγματοληψίας λειτουργεί καλύτερα γι ‘αυτούς. Από αυτήν την εβδομάδα, καταργείται η πολιτική του First Click Free, η οποία απαιτούσε από τους εκδότες να παρέχουν τουλάχιστον τρία ελεύθερα άρθρα την ημέρα μέσω της Αναζήτησης Google και των Ειδήσεων Google, πριν να ζητηθεί από τους χρήστες να γίνουν συνδρομητές.
- Μακροπρόθεσμα, η Google δημιουργεί μία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που θα βοηθήσουν τους εκδότες να προσεγγίσουν νέα κοινά, να κερδίσουν συνδρομές και να αυξήσουν τα κέρδη τους.
- Επιπλέον, η Google εργάζεται για την απλοποίηση της διαδικασίας αγοράς ώστε να είναι πιο εύκολο στους χρήστες της Google να απολαύσουν την πλήρη αξία των συνδρομών τους σε όλες τις πλατφόρμες της Google.