DigiMa Advanced: το DigiMa αναβαθμίζεται για πιο εξειδικευμένη, εφαρμοσμένη και εφαρμόσιμη γνώση
Ημ/νία: 10 Ιουνίου 2024 | by Δημήτρης Θωμαδάκης
0
Το καταξιωμένο από την αγορά εκπαιδευτικό πρόγραμμα “DigiMa” (Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα) του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), μετασχηματίζεται σε “DigiMa Advanced”!
Μετά από την 10χρονη εμφατική παρουσία του στο χώρο του digital marketing και την επίδρασή του στην αγορά εργασίας με 600 και πλέον απόφοιτους, το DigiMa αναβαθμίζεται με τα πλέον σύγχρονα εργαλεία, πλατφόρμες και μεθόδους εκπαίδευσης σε ένα πρόγραμμα για απαιτητικούς και σύγχρονους digital marketers!
Το DigiMa Advanced είναι η εξέλιξη του DigiMa σε ένα πρόγραμμα που προσφέρει εφαρμοσμένη και άμεσα εφαρμόσιμη γνώση στα σύγχρονα εργαλεία του Ψηφιακού Μάρκετινγκ. Είναι σχεδιασμένο για να παρέχει μια εξειδικευμένη κατάρτιση μέσω workshops και ατομικού project, επιλεγμένο από κάθε εκπαιδευόμενη-ο και για προσωπική αξιοποίηση, ενώ παράλληλα θα υπάρχει εκπαιδευτική πλατφόρμα με υλικό για μελέτη και χρήση, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από την live εκπαίδευση.
Οι εισηγητές, οι οποίοι όπως πάντα θα είναι από τους πιο έμπειρους του χώρου, θα είναι εστιασμένοι στα workshops, στο project και στις προσωπικές απορίες κάθε εκπαιδευόμενης-ου, ενώ θα εμβαθύνουν σε κάθε βασικό εργαλείο/πλατφόρμα ή θέμα, παράλληλα με προσωποποιημένη καθοδήγηση από τους επιβλέποντες διδάσκοντες του ΟΠΑ.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους, στελέχη, επιχειρηματίες, ελεύθερους επαγγελματίες και απόφοιτους βασικής εκπαίδευσης στο ψηφιακό μάρκετινγκ, οι οποίοι θέλουν να γνωρίσουν σε βάθος τα κύρια εργαλεία και πλατφόρμες και να υλοποιήσουν ένα ολοκληρωμένο και πραγματικό project προσωπικά δικής τους επιλογής και χρήσης.
Νέα, σύγχρονα αντικείμενα τού διαρκώς εξελισσόμενου Ψηφιακού Μάρκετινγκ έχουν ενταχθεί το πρόγραμμα, όπως το AI, το Marketing Automation και οι Customer Data Platforms. Συνολικά, το περιεχόμενο καλύπτει την παρακάτω θεματολογία:
- Στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ – Digital marketing plan
- Web analytics
- Google ads
- Meta content & ads
- LinkedIn content & ads
- TikTok content & ads
- AI for digital marketing
- YouTube creators
- Marketing automations & Customer Data Platforms
- Budgeting & media planning
- Integrated action plan
Επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο καθηγητής Μάρκετινγκ του ΟΠΑ κ. Σέργιος Δημητριάδης, ενώ το ΚΕΔΙΒΙΜ χορηγεί στους απόφοιτους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς την εκπαίδευση πιστοποιητικό με τη μοναδική εγκυρότητα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η νέα σειρά ξεκινά το Σεπτέμβριο 2024 με περιορισμένο αριθμό θέσεων. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το DigiMa Advanced εδώ ή να επικοινωνήσετε με το ΚΕΔΙΒΙΜ στο 210 8203 916.
Επίσης: ερωτήσεις – απαντήσεις με ΣΔ, σαν συνέντευξη
- Σε τι στάδιο βρίσκεται σήμερα το ψηφιακό μάρκετινγκ;
- Τι να περιμένουμε στο άμεσο μέλλον;
- Τι εκπαιδευτικές ανάγκες προκύπτουν;
- Πώς προετοιμάζεται ο digital marketer αλλά και γενικότερα ο άνθρωπος του μάρκετινγκ για τις επερχόμενες αλλαγές στο χώρο;
- Ποιες είναι οι τάσεις στην αγορά εργασίας του digital marketing;