LinkedIn: Η αναζήτηση έγινε εξυπνότερη και απέκτησε προσωπικά αποτελέσματα
Ημ/νία: 25 Μαρτίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το LinkedIn είναι το Κοινωνικό Δίκτυο των επαγγελματιών. Δεν είναι λίγοι εκείνοι οι οποίοι προσλαμβάνονται με τη βοήθεια του και μόνο το 2012 έγιναν 5,7 δισεκατομμύρια αναζητήσεις με επαγγελματικό προσανατολισμό. Πολύ καλός αριθμός για τα 200 εκατομμύρια μέλη του.
Σήμερα η ομάδα του LinkedIn ανακοίνωσε βελτιώσεις στη μηχανή αναζήτησης του. Πιο έξυπνη και πιο εύχρηστη από ποτέ. Πλέον μία αναζήτηση αρκεί για να εμφανιστούν αποτελέσματα από ανθρώπους, επαγγέλματα, groups και εταιρείες. Πιο συγκεκριμένα, οι βελτιώσεις που έγιναν είναι οι εξής:
- Auto-complete – Αυτόματη συμπλήρωση των όρων που πληκτρολογεί ο χρήστης. Όσο περισσότερες αναζητήσεις γίνονται από το χρήστη, τόσο ακριβέστερη θα γίνεται η αυτόματη συμπλήρωση.
- Suggested searches – Προτεινόμενες αναζητήσεις για το χρήστη. Όταν ο χρήστης πληκτρολογήσει αυτό που θέλει και πριν πατήσει το enter για την αναζήτηση, το LinkedIn του προτείνει κάποια αποτελέσματα για σώσιμο χρόνου με ένα κλικ.
- Smarter query intent algorithm – Όσο ο χρήστης χρησιμοποιεί τη μηχανή αναζήτησης του LinkedIn, αυτή καταλαβαίνει και γίνεται πιο έξυπνη για το χρήστη, παρέχοντας πιο προσωπικά και σχετικά αποτελέσματα για αυτόν.
- Enhanced advanced search – Νέα εμφάνιση για τη σύνθετη αναζήτηση και πιο εύκολο φιλτράρισμα αποτελεσμάτων, όπως επιλογή περιοχής, σχολείου, εταιρείας κλπ.
- Automated alerts – Το LinkedIn μπορεί και στέλνει αυτόματες ειδοποιήσεις σε ένα χρήστη, όταν εκείνος έχει επιλέξει να σώσει μία συγκεκριμένη αναζήτηση και έχουν αλλάξει τα αποτελέσματα σε αυτή.
Οι αλλαγές από σήμερα κιόλας έχουν αρχίσει να ενεργοποιούνται στους χρήστες του LinkedIn και πρόκειται να διατεθούν σε όλους μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Πηγή: LinkedIn Blog